شناسهٔ خبر: 67841966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

سرقت ۵۰۰ هزار یورویی از اسطوره فوتبال برزیل در حاشیه المپیک پاریس

در فاصله چند ساعت مانده به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس، چمدان زیکو، اسطوره فوتبال برزیل، به سرقت رفت که حاوی ۵۰۰ هزار یورو جواهرات بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، اتفاقی عجیب و غیرمنتظره در شهر پاریس باعث شده نگرانی‌های شدیدی درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ مطرح شود. زیکو، اسطوره فوتبال برزیل، که به عنوان عضوی از هیئت رسمی برزیل در پاریس حضور داشت امروز به شیوه‌ای گانگستری هدف سرقت قرار گرفت و چمدانی از او سرقت رفت که حاوی ۵۰۰ هزار یورو جواهرات بود. 

با وجود حضور گسترده پلیس در پاریس، افزایش تعداد وقایع سرقت نگران‌کننده شده است. به خصوص حالا که از یکی از چهره‌های مشهور دنیای ورزش و یکی از اعضای رسمی هیئت‌های نمایندگی سرقت شده است. 

زیکو امروز از هتلش تاکسی گرفت تا در شهر پاریس گردش کند. سارقان اما از قبل منتظر زیکو بودند. در گزارش منتشر شده در روزنامه لوپاریزین آمده است که یکی از سارقان مشغول گرم کردن سر راننده تاکسی می‌شود و سارق دیگر از فرصت استفاده کرده و چمدان زیکو را می‌دزدد. این چمدان حاوی چندین قطعه الماس، یک ساعت رولکس و ۲۰۰۰ یورو پول نقد بوده است که مجموع ارزش آن ۵۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است.

منبع: ورزش سه

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما