شناسهٔ خبر: 67841451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بخشدار مرادلو شهرستان مشگین شهر:

دولت سیزدهم ۱۹ طرح عمرانی بخش مرادلو مشگین شهر را به ثمر رساند

اردبیل - ایرنا - بخشدار مرادلو شهرستان مشگین شهر اعلام کرد: ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی با همت دولت سیزدهم در این بخش اجرا شده که طی ۲۴ سال گذشته و بعد از تبدیل دهستان به بخش بی سابقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی توحیدی روز جمعه بعد از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، در جلسه شورای اداری بخش مرادلو اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل ۱۹ پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرادلو، یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و طرح‌هایی همچون آسفالت محورهای مشیرا، گوده کهریز و چهارچمن به طول ۳۰ کیلومتر، جاده سازی و شن ریزی راه ارتباطی چند روستا و قشلاق از مبدا مازافا، گازرسانی به ۱۵ روستا و قشلاق و احداث پنج دکل مخابراتی در پنج نقطه را شامل می‌شود.

وی افزود: همچنین در طول خدمت دولت سیزدهم مجوز تأسیس دهیاری برای چهار روستای بخش مرادلو و اسناد اراضی زراعی ۲۰روستا و قشلاق صادر شد.

وی ادامه داد: تامین نهاده‌های دامی، تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین ماشین آلات و تجهیز شهرداری، اجرای طرح هادی و آسفالت معابر در ۱۲ روستا از دیگر خدمات دولت مردمی در بخش مرادلو است.

بخشدار مرادلو شهرستان مشگین شهر همچنین با اشاره به اشتغال برخی روستانشینان در مشاغل دامپروری و دامداری گفت: خدمات رایگان دامپزشکی و واکسیناسیون دامی نیز در سطح روستاها چشمگیر و در توسعه صنعت دامپروری موثر بوده است.

دولت سیزدهم ۱۹ طرح عمرانی بخش مرادلو مشگین شهر را به ثمر رساند تجلیل از ادارات و دهیاری های فعال بخش مرادلو مشگین شهر

توحیدی ادامه داد: ویزیت رایگان بیماران در روستاهای محروم اوت پاشا، نوری کندی ،میرزا حسن‌کندی ،نولی بلاغی و قشلاق آلاچیق تپه سی با همت بسیج سازندگی انجام گرفته و موجب خشنودی اهالی شده است.

او احیای فرهنگ جهاد سازندگی و مشارکت جهادی مردم و مسئولان را بزرگترین میراث ماندگار دولت خدمتگزار سیزدهم دانست و بر استمرار خدمت رسانی به روستانشینان تا آخرین روز خدمتگزاری تاکید کرد.

شهر مرادلو در ۴۵ کیلومتری مشگین‌شهر و ۹۵ کیلومتری اردبیل بهمن ماه سال ۱۳۸۰ به بخش تبدیل شد، این بخش دارای سه دهستان مرکزی ، صلوات و یافت است.

شهرستان مشگین‌شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

نظر شما