شناسهٔ خبر: 67841306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خبر خوشحال کننده برای فلیک: بازگشت دو ستاره بارسلونا

بالده و خولین آرائوخو پس از تست‌های آمادگی جسمانی به تمرینات بارسلونا اضافه می‌شوند و آماده حضور در تور پیش فصل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اخبار خوبی از کادر پزشکی بارسلونا به دست طرفداران رسید. این باشگاه اسپانیایی گزارش داد که بالده و خولین آرائوخو تست پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

بالده در 16 جولای در بخشی از تمرین گروهی بارسلونا شرکت کرده بود و آرائوخو هم یک هفته پیش به تمرینات اضافه شده بود. بنابراین دو مدافع می‌توانند یکشنبه هفته آینده با آمادگی صد درصد به تور آمریکا سفر کنند.

بالده شش ماه است که از میادین دور بوده،  این مدافع کناری در پایان ژانویه در دیدار جام حذفی مقابل اتلتیک بیلبائو از ناحیه همسترینگ ران راست آسیب دید و مجبور به عمل جراحی شد.

این مصدومیت به یک معضل برای ژاوی هرناندز و دستیارانش تبدیل شد که برای جبران غیبت این بازیکن جوان، ژوائو کانسلو را به چپ منتقل کردند.

او از ابتدای تابستانی تمام تلاش خود را کرده تا بتواند هر چه زودتر بهبود یابد و امروز به تو اعلام شد که آماده بازگشت به میادین شود.

آرائوخو هم به دلیل مصدومیتی که در آخرین بازی‌های فصل گذشته با لاس پالماس، تیمی که به صورت قرضی در آن حضور داشت، متحمل شد، پیش‌فصل را از کنار زمین شروع کرد.

با آمادگی کامل بالده و خولین آرائوخو، هانسی فلیک اکنون گاوی، پدری، رونالد آرائوخو، فرانکی دی یونگ و آنسو فاتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما