شناسهٔ خبر: 67840495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خیزش دانشجویان علیه صهیونیست ها نشان از رسوایی این رژیم دارد

یاسوج-ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: خیزش دانشجویان در سراسر جهان با حمایت از مردم مظلوم غزه نشان از رسوایی این رژیم و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "سیروس حکمتی نیک" در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار کرد: به دنبال جنایات رژیم صهیونیستی دانشجویان و استادان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعتراض کردند که در پی این بیداری دانشگاهیان سراسر کشور نیز حمایت خود را از این اعتراض ها اعلام کردند.

حکمتی نیک در ادامه با اشاره به هفته بهزیستی گفت: کارکنان خدوم بهزیستی در کنار اینکه با صبر و حوصله به معلولان خدمت ارائه می کنند باید شأن و منزلت آن‌ها را رعایت و تکریم آنها را در دستور داشته باشند.

وی با قدردانی  از خدمت سازمان بهزیستی تاکید کرد: محرومان به لحاظ تحمل شرایط سخت و دشوار زندگی، سخنان خشن و تلخ را بر زبان جاری می کنند که در صورت برخورد با چنین افرادی باید آنان را تحمل کرد و مهربانانه به مشکلات و سخن آنان گوش داد.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: برپایی نماز جمعه از دغدغه‌های اصلی حضرت امام خمینی (ره) و یکی از دستاوردهای راهبردی انقلاب اسلامی و به عنوان یک پایگاه مستحکم، مظهر وحدت و انسجام نظام است

به گزارش ایرنا رخداد پنجم مرداد سال ۱۳۵۸ و اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از مهمترین پدیده‌های تاثیرگذار فرهنگی و اجتماعی است که به منظور تشریع، تبیین و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی صورت پذیرفت.

گفتنی است نخستین نماز جمعه کشور بعد از پیروزی انقلاب در پنجم مرداد ۱۳۵۸ شمسی مصادف با نخستین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ قمری با شرکت میلیونی مردم روزه‌دار به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی در تهران برگزار شد.

نظر شما