شناسهٔ خبر: 67840055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آزمون مجلس، رأی اعتماد به کابینه جدید دولت است

امام جمعه کرمان گفت: مجلس و دولت باید از آزمون پیش رو سرافراز بیرون آیند و مجلس با دقت هر چه تمام‌تر به کابینه رأی اعتماد بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز _جمعه پنجم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان، با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب به امامت آیت‌الله طالقانی (ره)، اظهار کرد: نمازجمعه رویکردهای متفاوتی را در راستای دفاع از ارزش‌ها و انقلاب در صحنه‌های مختلف فرهنگ، دیانت و سیاست به نمایش گذاشت.

وی با قدردانی از یاوران نماز جمعه که سال‌ها در مکتب اسلام و اهل بیت مسئولیت الهی را به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهند، افزود: اقامه نماز جمعه حساس، مهم و سرنوشت‌ساز در سراسر کشور به‌عنوان تریبون دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی و تبیین کننده سیاست‌ها و رویکردهای کشور و نظام بخشی از عملکرد مثبت نمازهای جمعه است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که کشور در اوج همدلی، ثبات و همراهی در شرایطی که یکی از بزرگ‌ترین غم‌های تاریخی بر دل مردم نشست و رئیس‌جمهور انقلابی و طراز و مجاهد و اهل خدمت را از دست دادند، در ثبات و آرامش توانست انتخابات را برگزار کند.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت باید از آزمون پیش رو سرافراز بیرون آیند، گفت: رهبر فرزانه انقلاب موفقیت رئیس‌جمهور منتخب را موفقیت همه ما و پیروزی او را پیروزی همه ما دانست و اکنون رئیس جمهور قرار است با این پشتوانه کابینه را معرفی کند و مجلس با دقت هر چه تمام تر به کابینه رأی اعتماد بدهد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: برای دشمن بهترین حالت این است که کشور دچار دوقطبی و اختلاف شود؛ لذا باید دولتی با معیارهای مقام معظم رهبری و اشخاص امین، صادق، متدین که از بن دندان نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند و به آینده کشور خوش بین هستند و امیدآفرینی می‌کنند، بتوانند در شرایط فعلی وزارتخانه‌ها را به دست بگیرند.

وی افزود: امروز مراکز قدرت و کشورهای بزرگ که سال‌ها حرف از حقوق بشر می‌زدند و می‌زنند، شخصی جلاد و کودک‌کش را به مجلس و پارلمانشان برای سخنرانی دعوت می‌کنند؛ یک روی سکه دولت حاکمه ایالات متحده است و روی دیگر سکه نمایندگان و افرادی در همان کشور که برای اعتراض در جلسه سخنرانی حضور پیدا نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمان هم چنین به اقدام رزمندگان یمنی در ادامه عملیات بزرگ طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: یمن قهرمان و مجاهد توانست پهپاد خود را به مراکز حساس در رژیم جعلی برساند و بتواند از سامانه‌های دفاعی آن‌ها که سال‌ها تبلیغ می‌کردند، عبور کند.

نظر شما