شناسهٔ خبر: 67839747 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام عاشورا، دفاع مقدس و آرمانهای نظام است 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: اجرای نمایش فصل شیدایی و استفاده از ابزار هنر برای انتقال پیام شهدا، عاشورا و آرمانهای دینی از رویدادهای فرهنگی تاثیرگذار است. فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: اجرای نمایش فصل شیدایی و استفاده از ابزار هنر برای انتقال پیام شهدا، عاشورا و آرمانهای دینی از رویدادهای فرهنگی تاثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه نمایش حماسی فرهنگی فصل شیدایی که در شهر شال برگزار شد، اظهارداشت: در شهر شال شاهد تربیت شخصیت های برجسته‌ای در مکتب اسلام هستیم که حضرت آیت الله موسوی شالی از آن جمله است که ایشان در مکتب تشیع و حوزه علمیه خدمات قابل توجه از خود برجای گذاشته است.

وی افزود: شهر شال زادگاه رزمندگان بزرگیی چون سردار شهید بابایی در لشگر ۲۷ محمدرسول الله و مورد اعتماد و اتکا شهید متوسلیان بود و بسیاری این شهر را با سردارانی چون شهید حمید محمدرضایی و شهید پورمراد کریمی از مدافعان حرم می شناسند.

سردار آتانی تصریح کرد: خوشبختانه در دوران پس از انقلاب شاهد برگزاری مراسم دینی و مذهبی و فرهنگی در مناسبت های انقلابی و مذهبی بویژه ایام محرم هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآورشد: مردم شال با اعتقاد و وابستگی به امور دینی و انقلابی برای دفاع از آرمانهای انقلابیو تداوم حرکت عاشورا همچنان پای کار هستند و بی تردید این خطه از استان یک الگو در مکتب ایثار و شهداست.

وی از دست اندرکاران برگزاری نمایش فصل شیدایی تشکر و قدردانی کرد و گفت: با استفاده از ابزار هنر فرزندان شما توانسته اند در انتقال پیام عاشورا، دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت موفق عمل کنند.

انتها پیام

نظر شما