شناسهٔ خبر: 67839684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صرفه‌جویی در مصرف انرژی در نماز جمعه تبریز

نمایندهٔ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز خواستار خاموشی چراغ‌های اضافی مصلی امام خمینی (ره) برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با تأکید بر اینکه موضوع فلسطین و غزه، یک مسئلهٔ جهانی است، گفت: امروز وظیفه همه انسان‌ها حمایت از غزه و فلسطین است.

وی افزود: در روزهای اخیر با حملهٔ انصارالله یمن به یکی از برج‌های صهیونیستی، شاهد تزلزل امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی بودیم و امید است این حلقه بین انصارالله یمن، حزب‌الله و جوانان پرشور، منجر به نابودی اسرائیل شود و به‌زودی شاهد اقامه نماز در قدس شریف باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز اظهار کرد: باتوجه به تأکیدات و بیانات رهبر معظم انقلاب به قوه مقننه در خصوص تشکیل دولت چهاردهم، امید است وزرای متخصص، علاقه‌مند به پیشرفت کشور، متکی به نیروهای داخلی و جوان در دولت جدید روی کار بیایند.

مطهری‌اصل گفت: پس از شهدای خدمت کشور با درایت رهبر معظم انقلاب بدون هیچ مشکلی اداره شد و امید است دولت جدید همانند دولت سیزدهم که پرتلاش و مورد رضایت رهبری بود، در مسیر خدمت‌گزاری مردم باشد.

وی با اشاره به آغاز ایام زیارت اربعین گفت: دولت و دست‌اندر کاران زیارت اربعین، در مسیر تسهیل برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجتماع عظیم بکوشند تا زیارت اربعین به‌خوبی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر خاموشی چراغ‌های اضافی مصلی اعظم امام خمینی(ره) در حین برگزاری نماز جمعه، گفت: صرفه‌جویی در مصرف برق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اینکه برق تأمین می‌شود به معنای استفاده بی‌برنامه نیست بلکه  با تعطیلی صنایع است که برق خانه‌ها تأمین می‌شود.

مطهری‌اصل با اشاره به آثار سوء اسراف در زندگی بشری که منجر به بی‌تقوایی و فساد در زمین می‌شود، گفت: کسی که زیادخواه و اهل اسراف باشد در جامعه نیز حق و حقوق انسانی و شهروندی خود را پرداخت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما