شناسهٔ خبر: 67839078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با فصل گردشگری؛

پارک خانواده شورابیل آماده راه‌اندازی شد

اردبیل- همزمان با فصل گردشگری و حضور مسافران بیشمار، پارک خانواده شورابیل اردبیل آماده بهره‌برداری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار اردبیل ظهر جمعه در بازدید از آخرین آمادگی‌ها برای افتتاح پارک خانواده در شورابیل، اظهار کرد: این پارک در اطراف شورابیل به عنوان منطقه نمونه گردشگری در حال تکمیل و راه‌اندازی است و برای ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مسافران و گردشگران نیز امکان پارک فراهم شده است.

محمود صفری تصریح کرد: در این پارک امکان برپایی چادر در قالب کمپ وجود دارد و در ۴.۵ هکتار پارک خانواده آماده پذیرایی از مسافران، گردشگران و اهالی است تا ساعاتی از روز را در این مجموعه به خوبی سپری کنند.

وی گفت: آب و هوای خنک، دریاچه طبیعی شورابیل در داخل شهر و چشم‌اندازهای زیبا همراه با ترمیم و بهسازی رینگ سلامت شورابیل شرایط خوبی را برای حضور مسافران، گردشگران و اهالی در پارک خانواده فراهم کرده تا بتوانند در این مکان به همراه خانواده ساعات خوشی را تجربه کنند.

شهردار اردبیل افزود: مسیر پیاده‌روی هشت کیلومتر شورابیل همراه با چمن مصنوعی بهسازی و نوسازی شده و امکان برگزاری رویدادهای ورزشی پیاده روی نیز در این مکان مهیا شده است.

صفری رویکرد شهرداری را در دوره جدید گسترش فضای سبز و رسیدن به نقطه استاندارد در سطح ملی عنوان کرد و ادامه داد: بیش از ۷۰ هکتار پارک در مبادی ورودی شهرها و نقاط مختلف در حال اجرا است که بر اساس طرح تفصیلی در مناطق شهری جانمایی شده و امکان اجرای آن فراهم است.

وی نمونه این پارک‌ها را میراشرف، شهدای بعثت، شهرک اداری، کوثر و ولیعصر عنوان کرد و گفت: در مجموعه تفریحی، توریستی شورابیل نیز پارک خانواده راه‌اندازی شده تا در مساحت ۴.۵ هکتار فضای ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران، مسافران و اهالی شهر اردبیل در این روزهای خنک فراهم آید.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: ما تمام امکانات خود را در تابستان به کار گرفتیم تا بهترین فضا را برای گردشگران داخلی و خارجی مهیا کنیم که در روزهای اخیر نیز حجم انبوهی از مسافران وارد اردبیل شده و در شورابیل امکان اسکان و اقامت آنها نیز مهیا است.

نظر شما