شناسهٔ خبر: 67837993 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور سرپرست ریاست جمهوری صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه تعیین محل هزینه کرد مالیات برای مؤدیان

با حضور سرپرست ریاست جمهوری صورت گرفت؛ سامانه تعیین محل هزینه کرد مالیات برای مودیان با حضور سرپرست ریاست جمهوری و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور کارش را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سامانه تعیین محل هزینه کرد مالیاتی توسط مودیان، با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور آغاز به کار کرد. 

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری درباره رونمایی از این سامانه اظهار کرد: آیت الله رییسی عنوان دولت خود را دولت مردمی قرار داده بود و این صرفاً یک عنوان نبود بلکه یک راهبرد بود که باید در تمام ارکان دولت ساری و جاری می‌شد و تمام امور باید با مشارکت مردم انجام می‌گرفت.

 هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی معاون وزیر اقتصاد در این باره می‌گوید: در تاریخ ۱۳ تیر ماه این ابلاغیه از طرف آقای دکتر مخبر انجام گرفت و ما تنها به فاصله ۳ روز پس از آن، این کار را عملیاتی کردیم؛ حالا اصناف ما می‌توانند محل هزینه کرد مالیات خود را خودشان تعیین کنند.

بر اساس این گزارش تاکنون١٩١۵ پروژه ملی و استانی از سوی مودیان انتخاب شده که باید از طریق مالیات‌های مودیان تامین مالی و کمتر از یک سال عملیاتی شوند. 

سبحانیان می‌گوید: بالغ بر ۳۲۱ پروژه ملی و ۱۲۸۰ پروژه استانی امروز توسط مردم انتخاب شده تا مالیات خود را آنجا هزینه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما