شناسهٔ خبر: 67837362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تریلر جدید Star Wars Outlaws رویدادها و ایستگاه‌های فضایی را نشان می‌دهد تریلر جدید Star Wars Outlaws رویدادها و ایستگاه‌های فضایی را نشان می‌دهد

شرکت یوبیسافت و استودیو مسیو اینترتینمنت تاکنون جزئیات زیادی درباره سیاره‌ها و فعالیت‌های مختلفی که بازیکن‌های Star Wars Outlaws می‌توانند به‌عنوان یک یاغی در آن‌ها انجام دهند را ارائه کرده‌اند. حال طرفداران تمایل دارند درباره کاوش در فضا، ایستگاه‌های فضایی و رویدادهایی که ممکن است هنگام سفر با

صاحب‌خبر -

شرکت یوبیسافت و استودیو مسیو اینترتینمنت تاکنون جزئیات زیادی درباره سیاره‌ها و فعالیت‌های مختلفی که بازیکن‌های Star Wars Outlaws می‌توانند به‌عنوان یک یاغی در آن‌ها انجام دهند را ارائه کرده‌اند. حال طرفداران تمایل دارند درباره کاوش در فضا، ایستگاه‌های فضایی و رویدادهایی که ممکن است هنگام سفر با سفینه‌ها پیش روی آن‌ها قرار بگیرند، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

در همین راستا جولیان گریتی، کارگردان خلاقیت بازی Star Wars Outlaws در گفتگویی با IGN خاطرنشان کرد: «در بخش فضا فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن و رازهای هیجان‌انگیزی برای کشف کردن وجود دارد. شما می‌توانید با اسکن مناطق به فرصت‌های جالبی دست یابید. جهان و فضای بازی شامل رویدادهای زنده و پویا هستند. شما ممکن است نیروهای امپراطوری را در حال بررسی یک کشتی قاچاق ببینید یا به سمت فرصت‌هایی کشیده شوید که مانند تله شما را به دام می‌اندازند.»

کی وس در حال نگاه کردن به منظره یک شهر در بازی Star Wars Outlaws

گریتی در ادامه توضیح داد بازیکن‌ها می‌توانند ایستگاه‌های فضایی را به‌مانند شهرها کاوش کنند و در آن‌ها به دنبال غنایم و فرصت‌ها باشند: «بازیکن‌ها می‌توانند در ایستگاه‌های فضایی به‌مانند شهرها فرصت‌های زیادی ازجمله صحبت با افراد دیگر، حضور در بارها و نشستن پای میزهای Sabacc را تجربه کنند. همچنین این ایستگاه‌ها رازها و فرصت‌های اکتشافی متفاوتی را ارائه خواهند کرد.»

تاکنون ایستگاه‌ها و رویدادهای بخش فضای بازی Star Wars Outlaws را در تریلرهای مختلف دیده‌ایم. بااین‌حال هنوز مشخص نیست این بخش از بازی به‌ جز رویدادهای مبارزه‌ای و حرکت با سفینه چه فعالیت‌های دیگری را در خود جای داده است. درحال‌حاضر به نظر می‌رسد فضای بین سیاره‌ها و ایستگاه‌های فضایی محتوای زیادی دارند تا بازیکن‌ها از آن صرفا برای طی کردن فاصله تا مقصد و فرود روی منطقه دیگر استفاده نکنند.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ آگست ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

مشاهده تریلر از یوتیوب 

منبع: zoomg-370192

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

تمام سیاره‌های Star Wars Outlaws از ابتدا در دسترس نیستند

ادامه مطلب

بازی Star Wars Outlaws یک گام به عرضه نزدیک‌تر شد

ادامه مطلب

سفرهای فضایی Star Wars Outlaws پرهیجان خواهند بود

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما