شناسهٔ خبر: 67829040 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

کودکان گمشده در بیرجند با تلاش پلیس آگاهی پیدا شدند

ایرنا

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از پیدا شدن ۲ کودک خردسال در بیرجند خبر داد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی، پسر و دختر بچه گمشده به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی پسر ۹ ساله و دختر چهار ساله در حوالی خیابان شهید آوینی بیرجند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی به زمان وقوع این حادثه اشاره نکرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع و نگرانی شدید والدین و بستگانشان، ماموران پلیس آگاهی و تیم‌های گشت ویژه عملیات و تلاش خود را برای پیدایش کودکان خردسال آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: تیم‌های جنایی پلیس آگاهی استان پس از حدود ۲ ساعت گشت زنی بی وفقه در حوزه استحفاظی و نیز محدوده اطراف شهر موفق شدند، پسر و دختر خردسال را در محل چهارشنبه بازار غفاری بیرجند شناسایی و پیدا کنند که کودکان در صحت و سلامت به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی گفت: خانواده کودکان گمشده از ماموران پلیس تشکر و ابراز خرسندی کردند که لبخند رضایت مردم از عملکرد پلیس یک افتخار برای مجموعه انتظامی است.

سرهنگ صادقی به والدین توصیه کرد: هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آنان غفلت نکنند همچنین به کودکان خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند.

نظر شما