شناسهٔ خبر: 67825539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

این استقلالی در نقش سردار آزمون ۱۴۰۲ +عکس

تابستان ۱۴۰۲ در چنین روزهایی و در حالی که هنوز تمرینات استقلال شکل و شمایل درست حسابی به خود نگرفته بود یک اتفاق ویژه اعضای این تیم را گرد هم آورد و متحد تر کرد.

صاحب‌خبر -

فصل پیش و با توجه به روابط خوب جواد نکونام با سردار آزمون در برهه‌ای که این بازیکن لژیونر برای استراحت و دیدار با خانواده‌اش در کشورمان به سر می‌برد برای پشت سر گذاشتن تمرینات روزمره و دورنماندن از وضعیت خوب بدنی، مدتی در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کرد و کنار بازیکنان آبی‌پوش تهرانی به انجام تمرین می‌پرداخت.

این موضوع از دو جنبه قابل بحث بود. یکی اینکه فضای تمرینی استقلال را سنگین‌تر و وزین‌تر می‌کرد و از سوی دیگر امیدواری زیادی به بازیکنانی می‌داد که قصد داشتند به استقلال بپیوندند یا در بحث تمدید قرارداد مردد بودند.

این استقلالی در نقش سردار آزمون ۱۴۰۲ +عکس

حالا و تقریبا یک سال پس از آن روزها این بار رامین رضاییان بازیکنی که رسماً به استقلال پیوسته با حضور ویژه در تمرینات استقلال شرایط خوبی به تمرینات تیم نکونام بخشیده و با انگیزه و انرژی بالایی که از خود نشان می‌دهد به نوعی روحیه دیگر هم تیمی‌هایش در تمرین استقلال را نیز بالا می‌برد.

اخبار رسیده از محل تمرین استقلال که این روزها پشت درهای بسته مشغول پشت سر گذاشتن تمرینات سنگین بدنی هستند حاکی از آن است که این فوتبالیست شمالی زودتر از سایرین به محل تمرین می‌رسد و بعد از انجام کامل تمرینات در پایان نیز با سرد کردن بدنش دیرتر از سایرین محل کمپ تمرینی را ترک می‌کند.

این استقلالی در نقش سردار آزمون ۱۴۰۲ +عکس

این همه انرژی و انگیزه از سوی رامین رضاییان که سابقه بازی در تیم‌های بزرگی همچون سپاهان و پرسپولیس در کارنامه فوتبالی باشگاهی‌اش را دارد و در جام جهانی نیز حضور پیدا کرده موجب شده تا در کنار فوتبالیست دیگری مثل روزبه چشمی یا سید حسین حسینی وزن و اعتبار تمرینات استقلال را بالا ببرند و برای جوان‌ترها نیز انگیزه مضاعفی به وجود بیاورند.

قطعاً آن کسی که بیش از هر فردی در این ارتباط خوشحال خواهد بود جواد نکونام سرمربی تیم استقلال است که با مشاهده چنین شرایطی در تمرینات تیمش امیدوار است تا بازیکنان تمدید نکرده هرچه زودتر قراردادشان را تمدید کنند و بازیکنانی که استقلال آنها را مد نظر قرار داده هرچه زودتر پای قرارداد بنشیند و به این تیم بپیوندند.

نظر شما