شناسهٔ خبر: 67811690 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چرا باید با "شرکت پایدار مبدل رادیاتور" تماس گرفت؟

شرکت پایدار مبدل رادیاتور، (PMR) درسال ۱۳۹۷ با هدف رعایت حقوق مصرف کننده و نیازمندی‌های بازار لوازم یدکی خودرو در زمینه واردات و تامین انواع رادیاتورهای خودرو، صنعتی، کشاورزی، قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین تاسیس گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، از جمله کاربردهای اساسی رادیاتور در خودروها، خنک کردن آب برگشتی از موتور است. از همین روی اگر در تهیه رادیاتور خودروی خود دقت کافی به خرج ندهیم، می‌تواند مشکلات حادی حین استفاده از خودرو ایجاد شود.

اگر شما در خصوص کیفیت رادیاتور و لوازم یدکی خودروی خودتان نگران هستید، می‌توانید با خیالی آسوده ضمن مراجعه به سایت شرکت "پایدار مبدل رادیاتور" از خدمات ارائه شده، نهایت بهره را ببرید.

شرکت پایدار مبدل رادیاتور، (PMR)  درسال ۱۳۹۷ با هدف رعایت حقوق مصرف کننده و نیازمندی‌های بازار لوازم یدکی خودرو در زمینه واردات و تامین انواع رادیاتورهای خودرو، صنعتی، کشاورزی، قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین تاسیس شد.

مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده از جمله سیاست‌هایی است که مدیریت این شرکت در خط اولِ فعالیت‌های خود قرار داده است. از همین روی تفاوت چشمگیری میان این شرکت با رقبا در زمینه‌ی کیفیت سرعت در ارسال، خدمات پس از فروش، تنوع محصولات و قیمت رقابتی به چشم می‌آید.

جهت اطلاع بیشتر از خدمات "شرکت پایدار مبدل رادیاتور" می‌توانید با شماره ۰۹۹۸۱۷۸۸۰۸۹ تماس حاصل فرمایید و از قیمت‌های رقابتی این شرکت مطلع شوید.

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما