شناسهٔ خبر: 67811522 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چهره‌های شکست خورده پروژه پرز!

3+1 بازیکن مادریدی در آستانه جدایی از رئال

4 بازیکن از لیست رئال مادرید بعید است سال آینده در این تیم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فعالیت نقل و انتقالاتی خودش را از مدت‌ها قبل آغاز کرده بود و بسیاری از فوتبال‌دوستان مطمئن بودند که آنها در نخستین اقدام خود از امباپه به عنوان سوپر استار جدید تیمشان رونمایی خواهند کرد اما اصلی‌ترین مسئله کنونی رئال مادرید، خروجی‌های این تیم است.

رئال مادرید فصل گذشته را با قهرمانی در لالیگا و اروپا به پایان رساند و اکنون در فصل جدید با شرایط متفاوتی قرار است رقابت کند، اکنون نگاهی داریم به 4 بازیکنی که اخبار زیادی درباره جدایی آنها منتشر شده و پس از خوسلو و ناچو شاید نفرات دیگری هم از جمع آنها خارج شوند.

آندری لونین
سنگربان اوکراینی با توجه به بازگشت تیبو کورتوا، شانس کمی برای بازی کردن دارد و حتی در مدت‌ اخیر نامش در حوالی ورزشگاه اتحاد برای انتقال به منچسترسیتی به گوش می‌رسد. لونین یکی از دلایل اصلی دبل لوس بلانکوس در فصل قبل بود اما بدشانس است که او در این تیم به عنوان یک دروازه دوم شناخته می‌شود و صرفا در صورت غیبت کورتوا می‌تواند شماره 1 کهکشانی‌ها را تن کند.

2053509

رودریگو
با توجه به جذب امباپه، اما و اگرهای فراوانی در مورد حضور ثابت رودریگو در بازی‌های فصل بعد وجود دارد و ترافیک سنگینی در خط حمله مادریدی‌ها احساس می‌شود. رودریگو تحت حمایت آنچلوتی بوده اما در یک سال اخیر هر از گاهی اخبار جدایی او منتشر شده و شاید این فرصتی است تا رودریگو چمدانش را از سانتیاگو ببندد.

2057613

رینیر ژسوس
این هافبک برزیلی با چشم انتظار فوق‌العاده‌ای مادریدی شد اما پس از آن، با 22 سال سن همیشه یک بازیکن قرضی بود که به طور قطع می‌توان تایید کرد او در فوتبال اروپا چهره موفقی نبود و شاید اگر به برزیل برگردد تا دوباره روحیه شگفت‌انگیز خودش را احیا کند، تصمیم بهتری باشد.

2057614

خسوس وایخو
مدافع مرکزی مادریدی‌ها دیگر بازیکنی است که هیچ شکی درباره جدایی او وجود ندارد. او در سال‌های اخیر به صورت قرضی به تیم‌های دیگر پیوسته اما هیچوقت چهره قابل اطمینانی نداشته و با توجه به این موضوع و همچنین نگاه به قراردادش که سال آخرش است، پرز ترجیح می‌دهد از جدایی او کسب سود کند.

2057612

نظر شما