شناسهٔ خبر: 67809059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هزار و ۷۰۰ خانوار کرمانشاهی از نذوراتی قربانی ماه محرم برخوردار شدند

کرمانشاه -ایرنا- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: در چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) یک هزار و ۷۰۰ بسته گوشت قربانی از نذورات ماه محرم در بین خانوارهای مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمانشاه توزیع شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام جواد جلالی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: اسامی خانواده‌های محروم در سامانه مؤسسه حضرت خدیجه (س) برای توزیع و نظارت بر اجرای درست طرح ثبت است و رسیدن نذورات به محرومین واقعی توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: طرح نذر قربانی اول هر ماه به شکلی خداپسندانه در راستای اشاعه قربانی و توسعه مشارکت خیران با نظارت و مدیریت مومنانه و فعال بچه‌های مسجد در شناسایی نیازمندان حقیقی و توزیع این نذورات، انجام می شود.

حجت الاسلام جلالی گفت: پیش از این سه مرحله نذر مشارکتی و ۱۷ مرحله ارسال محموله بسته های گوشت قربانی در قالب این طرح در استان کرمانشاه به اجرا در آمده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تاکنون ۲۵ هزار بسته گوشت گوسفندی بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شده است که اخرین مورد آن امروز( ۳۱ تیرماه) بود که در۴۰ نقطه مختلف شهر کرمانشاه، بین خانواده های عزتمند مناطق محروم و حاشیه نشین توزیع شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

نظر شما