شناسهٔ خبر: 67756923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرواز کرمان – دبی از نیمه دوم شهریور

پرواز کرمان – دبی از ۱۹ شهریورماه در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه از کرمان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، مدیرکل فرودگاه‌های کرمان از برقراری قریب‌الوقوع پرواز‌های فلای دبی در فرودگاه بین المللی کرمان خبر داد.
علی جزینی‌زاده درجلسه هماهنگی برقراری پرواز‌های دبی - کرمان- دبی که با حضور نماینده منطقه‌ای شرکت هواپیمایی فلای دبی، معاون اداره کل گمرکات، معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان شرکت خدمات هوایی سامان، نماینده وزارت امور خارجه، گذرنامه ناجا، پلیس فرودگاه‌های استان و معاونین اداره کل فرودگاه‌های استان از برقراری پرواز‌های فلای دبی از ۱۹ شهریورماه در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۳۵۵ ورود و ۱۴۵۵ خروج خبر داد و برهمکاری همه ارگان‌های مستقردرفرودگاه برای انجام ایمن، به موقع و مستمر پرواز‌های فلای دبی و افتتاح دفتر این شرکت با لحاظ زیرساخت‌های مورد نظر تاکید داشتند.
میلاد خانی مدیر دفتر منطقه‌ای شرکت فلای دبی نیزبا اشاره به موقعیت مناسب فرودگاه بین‌المللی کرمان از موافقت مدیریت اماراتی آن شرکت برای حضور در فرودگاه بین‌المللی کرمان گفت و افزود:بزودی دفاتر شرکت هواپیمایی فلای دبی در جزیزه کیش و کرمان افتتاح و رسما فعالیت عرضه خدمات هوایی به مسافران انجام خواهدداشت. وی با اشاره به ارتباط و قرار داد آن شرکت با بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی تصریح کرد: با برقراری این پرواز از دبی به کرمان و بالعکس عملا کرمان به ۱۱۰ کشور جهان ارتباط خواهد یافت و گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌های آموزشی، صنعتی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، توریستی، گردشگری و سیاسی را در فرودگاه و استان کرمان شاهد خواهیم بود.
وی از برنامه‌ریزی سفر کارگروه ناوبری و امنیتی طی روز‌های آتی برای بررسی فعالیت‌های مرتبط از امارات به کرمان برای انجام مقدمات شروع پرواز‌ها خبرداد.

نظر شما