شناسهٔ خبر: 67741166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پروژه آسفالت مسیر سادات به دهدشت ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آسفالت مسیر سادات به دهدشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو، امروز_ شنبه سی‌ام تیر_ در جمع خبرنگاران از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج_ بابامیدان محدوده تونل «گل زردی» به «سرگچینه» خبر داد و اظهار کرد: ساخت زیرگذر گل‌زردی برای رفع نقاط حادثه‌خیز در دستور کار است.

وی طول این پروژه را شش کیلومتر عنوان کرد و افزود: مبلغ قرارداد ۷۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آرام‌سازی و ایمن‌سازی در تمام جوانب اعم از نصب جداکننده بتنی، روشنایی دو طرفه، خط‌کشی، تعریض پل‌ها و جاده و احداث زیرگذر به‌طول چهار کیلومتر از خروجی تونل گل زردی به طرف مرکز استان تا محدوده سرگچینه از مزایای اجرای این پروژه است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور سادات_ سرفاریاب_ چرام_ دهدشت، خبر داد و تصریح کرد: مبلغ قرارداد پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور سادات سرفاریاب چرام دهدشت بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

پیمانجو خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۴۷ تن آسفالت حمل و پخش شده‌است که پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه را به همراه داشته است.

وی از اتمام پروژه بهسازی راه روستایی «گلال» به «آبچنداران لوداب» خبر داد و گفت: پروژه بهسازی راه روستایی گلال به آبچنداران به طول سه‌ونیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴.۵ میلیارد تومان توسط این اداره کل به اتمام رسید.

نظر شما