شناسهٔ خبر: 67736569 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش ۲۸۵ درصدی مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی در نتیجه جنگ

حمید محمدطاهری

یک رسانه صهیونیستی از افزایش ۲۸۵ درصدی مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی در نتیجه جنگ غزه پرده برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، گزارش‌های رسمی صهیونیستی حاکی از افزایش تعداد صهیونیست‌هایی است که پس از حوادث هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز جنگ علیه نوار غزه، اراضی اشغالی را برای همیشه ترک کرده‌اند.

روزنامه عبری «تایمز» به نقل از داده‌های منتشر شده توسط اداره مرکزی آمار و همچنین شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که درصد مهاجرت دائم صهیونیست‌ها پس از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ شاهد ۲۸۵ درصد افزایش بوده است.

طبق این گزارش، این افزایش در ماه پس از آغاز جنگ در غزه آشکار شد و داده‌های آماری نشان می‌دهد که ۳۰ هزار صهیونیست به طور دائم از نوامبر ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ اراضی اشغالی را ترک کردند.

این داده‌ها همچنین حاکی از کاهش ۲۱ درصدی تعداد یهودیانی است که از خارج به اراضی اشغالی آمده‌اند، طوری که هشت هزار  و ۸۹۸ نفر از اکتبر ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ به اراضی اشغالی بازگشته‌اند و این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۲۳۱ نفر بوده است.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز فاش کرد که تمایل صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس از فلسطین اشغالی افزایش یافته است.

روزنامه هاآرتص نوشت، تحقیقات جدید نشان می‌دهد یک نفر از هر چهار یهودی اسرائیلی و چهار نفر از هر ۱۰ عربی که تابعیت این رژیم را دارند، آماده‌اند تا در صورتیکه فرصت پیدا کنند به محل دیگری مهاجرت کنند.

این روزنامه گزارش داد که این امر بیانگر بی اعتمادی مستمر به سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

نظر شما