شناسهٔ خبر: 67729590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه:

شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاهی است که انقلاب به نظام بخشید

دهدشت_ مسوول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه گفت: شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاهی است که انقلاب به نظام بخشیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شیروان بخشنده‌نیا، ظهر جمعه در جمع نمازگزاران دهدشت پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان، به نقل از رهبر انقلاب افزود: شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاهی است که انقلاب اسلامی به نظام بخشیده است و هر جا شورای نگهبان مورد تخریب قرار بگیرد، به نظام لطمه وارد خواهد شد.

بخشنده‌نیا در تشریح وظایف شورای نگهبان، نظارت بر قانون اساسی، نظارت بر تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات را از اهم وظایف این نهاد برشمرد.

وی تصریح کرد: در جریان حادثه غیرمنتظره برای رئیس جمهور و انتخابات اضطراری، شاهد شانتاژهای تبلیغاتی امپراتوری‌های رسانه غرب بودیم که تلاش داشتند مشارکت را به حداقل برسانند و مشروعیت و مقبولیت و جمهوریت نظام را زیر سوال ببرند.

مسئول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه گفت: آنها ادعا داشتند اگر انتخابات ریاست جمهوری با شورا هماهنگ نباشد، مشارکت بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود، اما ملت حماسه دیگری آفریدند و این حضور آگاهانه و با بصیرت در تقویم پرافتخار کشور ماندگار شد.

بخشنده نیا ادامه داد: همه تلاش شورای نگهبان بر این بود که این امانت به دست صاحبش برسد و همه عوامل اجرایی، امنیتی و قضائی کمک کردند تا این امر محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: هر جا سخن از مردم‌سالاری دینی است، حاکمیت و اراده ملت مورد توجه قرار می‌گیرد و ستارگان این عرصه ناظران امین شورای نگهبان هستند.

بخشنده‌نیا تاکید کرد: این حضور آگاهانه و با بصیرت در تقویم پرافتخار کشور ماندگار شد و طی دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری در فاصله کمتر از چهار ماه از انتخابات نمایندگی مجلس، همه تلاش شورای نگهبان بر این بود که این امانت به دست صاحبش برسد و همه عوامل اجرایی، امنیتی برای محقق شدن این امر همکاری و کمک کردند.

نظر شما