شناسهٔ خبر: 67722096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد

رفع کامل نواقص پل فرح‌آباد ساری

رئیس کل دادگستری مازندران از رفع نواقص کامل پل فرح‌آباد ساری پس از دستور ضرب‌الاجلی دستگاه قضایی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی بعدازظهر امروز_پنجشنبه بیست‌وهشتم تیر_ در حاشیه بازدید از پروژه پل فرح‌آباد ساری با ابراز تأسف از افتتاح این پل در سال گذشته علی‌رغم صرف هزینه‌های فراوان و با وجود نواقص مختلف اظهار کرد: تاکنون راه ارتباطی این پل برای مردم مسدود بوده و مشکلات متعدد و نارضایتی مردم منطقه را به وجود آورده بود.

وی با اشاره به اینکه براساس توافقات به عمل آمده، اداره راهداری استان موظف بر اقدام تعریض جاده مذکور شد تا مردم منطقه مشکلی برای تردد نداشته باشند، افزود: دستگاه قضائی استان در راستای حفظ حقوق مردم به این مساله ورود پیدا کرد و با هدف رفع نواقص موجود و بازگشایی پل، پیگیری‌های مستمری از سوی دادستانی مرکز استان و میاندرود انجام شد.

رئیس کل دادگستری مازندران افتتاح پل را مطالبه به حق و جدی مردم دانست و گفت: در این راستا دستگاه قضائی استان برای رفع نواقص موجود ضرب‌الاجلی ۱۰ روزه تعیین کرده بود.
پوریانی ادامه داد: طی آن دستگاه‌های ذی‌ربط مکلف بر حل مشکلاتی چون جابجایی ساختمان نگهبانی و لوله گاز همچنین نصب علائم رانندگی شده بودند که با دستورات صادره از سوی دستگاه قضائی این موارد انجام شد.

وی با بیان اینکه امروز برای بررسی مجدد و پیگیری امور، بازدیدی از پل صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام مهلت تعیین شده و علی‌رغم تذکرات متعدد، بازگشایی پل انجام نشده بود که با حضور مسئولان ارشد قضائی استان در منطقه، نسبت به افتتاح و بازگشایی کامل اقدام شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از همه کسانی که به هرشکلی در ساخت و راه اندازی پل، کمک و مشارکت داشتند تشکر کرد و از مردم خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به علائم، به نحوی رانندگی کنند که شاهد تصادفات در این منطقه و مسیر نباشیم.

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه امنیت راه‌ها مسأله‌ای موقتی نیست و پل فرح آباد و راه‌های متصل به پل و همچنین سایر راه‌ها نیازمند افزایش ایمنی هستند، گفت: در این راستا اداره راهداری و پلیس راه مکلفند در ارتقای وضعیت ایمنی بکوشند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز در کنار عوامل اجرایی باید با رعایت قوانین در کنترل مسیر و افزایش ایمنی اهتمام کنند، افزود: به عنوان مدعی العموم در همه سطوح پیگیر امور هستیم و امروز با مطالبه‌گری مردم و ورود دستگاه قضائی، پل فرح آباد به بهره‌وری رسیده و مسیر راه‌های روستایی با تغییر ۱۵ کیلومتری کاهش قابل توجهی یافته و این کاهش محسوس مسیر، موجب افزایش رضایتمندی مردم شده است.

نظر شما