شناسهٔ خبر: 67720001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با صدور پیامی؛

مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در استان‌های شمالی درگذشت امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت

سردار «ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف و تأثر فراوان درگشت حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه شهرستان بهشهر که در مراسم عزاداری در شام غریبان امام حسین (ع) و یاران باوفایش به دعوت حق لبیک گفت را به مردم ولایتمدار و مومن استان مازندران، شهرستان بهشهر و بویژه بیت معزز و محترم این عالم ربانی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

بی‌شک نام و یاد این عالم ربانی که در سنگر خدمت‌رسانی به اسلام و انقلاب همواره کوشا بود و در این راه مجاهدت فراوان کرد زنده و جاوید خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این روحانی عزیز و والامقام که عمر بابرکتش خادم حسین و عزادار خاندان آل الله بود را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار، جامعه روحانیت و خانواده معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند منان علو درجات برای آن عزیزسفرکرده و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما