شناسهٔ خبر: 67719238 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله هوایی به شمال اردوگاه النصیرات

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه با هدف حملات شدید قرار دادند .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به نقل از کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد، نظامیان رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۳ جنایت در نوار غزه شدند که در نتیجه آن پیکر‌های ۵۴ شهید و ۹۵ زخمی به بیمارستان‌ها منتقل شد.  

حمله هوایی به شمال اردوگاه النصیرات حمله هوایی به شمال اردوگاه النصیرات حمله هوایی به شمال اردوگاه النصیرات حمله هوایی به شمال اردوگاه النصیرات حمله هوایی به شمال اردوگاه النصیرات حمله هوایی به شمال اردوگاه النصیرات


وزارت بهداشت غزه تصریح کرد، پیکر‌های برخی قربانیان همچنان زیر آوار و در جاده‌ها قرار دارد و نیرو‌های امداد و نجات به آن‌ها دسترسی ندارند.
وزارت بهداشت افزود، با شهادت و زخمی شدن این افراد، شمار شهدا در غزه به ۳۸۸۴۸ نفر و شمار زخمیان به ۸۹ هزار و ۴۵۹ نفر افزایش یافته است.

 
مرد فلسطینی: کربلای امروز ، غزه است
تغریده الحشد تصاویری از یک مرد فلسطینی منتشر کرد که می گوید کربلای امروز غزه است.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11330223"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4286270/11330223?width=600&height=350"></script></div>
 
 
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی: نتانیاهو مانع پیشرفت توافق می‌شود
به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، این ارزیابی وجود دارد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر «اسرائیل» سعی می‌کند زمان بخرد و تا زمان سفرش به آمریکا، مانع پیشرفت توافق می‌شود. این شبکه افزود، نتانیاهو ادعا کرد که هیاتی به قاهره خواهد رفت، اما این هیات به قاهره نرفته است.
 
 
 
سکوت فرانسوی‌ها در برابر جنایات اسرائیل، همدستی آنها در جنایت علیه بشریت است
کلود الخال، کاربر فرانسوی‌زبان که خبرهای لبنان و فلسطین را پوشش می‌دهد، با انتشار عکسی در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: سرباز اسرائیلی این عکس را که در رفح گرفته شده است، در اینستاگرام منتشر کرد. در این عکس فلسطینی‌ها را می بینیم که بر روی زمین افتاده اند، در حالی که دستانشان از پشت بسته شده است و احتمالاً شکنجه شده‌اند.
رسانه های فرانسوی همچنان به سکوت خود ادامه می دهند. یک ضرب‌المثل می گوید کسی که سکوت می کند یعنی موافق است. سکوت فرانسوی‌ها به معنای همدستی آنها در جنایت علیه بشریت است.
 
۱۲۸۳۰۷ شهید و زخمی در غزه
 
 
تصاویر گردان های شهدای الاقصی از هدف قرار دادن نیروهای دشمن در نتساریم
شبکه خبری قدس تصاویری از گردان های شهدای الاقصی را منتشر کرد که محل موضع گیری نیروهای دشمن در محور نتساریم را با موشک های 107 و خمپاره های کالیبر سنگین هدف قرار دادند.
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11330224"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4286270/11330224?width=600&height=350"></script></div>
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11330225"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4286270/11330225?width=600&height=350"></script></div>
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11330227"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4286270/11330227?width=600&height=350"></script></div>
 
 
وزارت خارجه فلسطین تعرض بن گویر به مسجد الاقصی را محکوم کرد
به گزارش شبکه الجزیره مباشر، وزارت امورخارجه فلسطین اعلام کرد، تعرض ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی «اسرائیل» به مسجد الاقصی را محکوم می کنیم و خواستار حمایت مجامع بین المللی از مقدسات هستیم. 
وزارت امور خارجه فلسطین افزود، تعرض بن گویر به مسجد الاقصی را پوشش رسمی اسرائیل برای طرح های یهودی سازی مسجد الاقصی و قدس تلقی می کنیم.
 
 
۱۲۸۳۰۷ شهید و زخمی در غزه
 
 
مقاومت اسلامی لبنان از شهادت حسن علی مهنا در راه قدس خبر داد
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، مقاومت اسلامی لبنان شهادت یکی دیگر از مبارزان لبنانی به نام حسن علی مهنا ملقب به ابوهادی را اعلام کرد.
مقاومت اسلامی لبنان افزود ابوهادی از ساکنان شهرک جبال البطم در جنوب لبنان بود که در راه قدس شهید شد.
 
۱۲۸۳۰۷ شهید و زخمی در غزه
 
 
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی: به شدت مخالف تشکیل کشور فلسطین هستیم
به گزارش شبکه الجزیره مباشر، وزیر ارتباطات اسرائیل اعلام کرد، به شدت مخالف تشکیل کشور فلسطین هستیم. این دوران، دوران حاکمیت اسرائیل و شهرک سازی یهودیان درسراسر کشور ماست.
 
۱۲۸۳۰۷ شهید و زخمی در غزه
 
 
حمله هوایی به شمال اردوگاه النصیرات
خبرگزاری شهاب تصاویری از لحظه هدف قرار گرفتن خانه مسکونی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه در حملات رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11330229"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4286270/11330229?width=600&height=350"></script></div>
 
 
اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۳۲ نظامی خود در ۲۴ ساعت گذشته
ارتش اسرائیل از زخمی شدن ۳۲ نظامی خود در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
 
۱۲۸۳۰۷ شهید و زخمی در غزه
 
حماس مصوبه جدید کنست رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
به گزارش شهاب ، جنبش حماس در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد مصوبه کنست ( پارلمان رژیم صهیونیستی ) مبنی بر اجازه ندادن به تشکیل کشور مستقل فلسطینی یک مصوبه باطل و بی اساس و صادر شده از سوی یک طرف اشغالگری است که در سرزمین فلسطین هیچ مشروعیتی ندارد. مصوبه جدید کنست بیانگر تاکید رژیم صهیونیستی بر سیاست ثابت مبتنی بر نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین و نادیده گرفتن حقی است که قانون بین المللی برای فلسطین برای تعیین سرنوشتش مانند سایر ملت های جهان تدارک دیده است.
ما تاکید می کنیم که ملت فلسطین به مقاومت و مبارزه و دفاع مشروع و قانونی از موجودیت خود در برابر جنگ نسل کشی و فاشیستی کابینه تروریستی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد و حق مسلم خود مبنی بر تشکیل کشور مستقل فلسطینی را خواهد ستانید و به راه و مسیر مقاومت برای ناکام گذاشتن همه طرح های کوچاندن اجباری و نابودی هویت و ماهیت ملی فلسطینیان ادامه خواهد داد. 
۱۲۸۳۰۷ شهید و زخمی در غزه
این مصوبه وقیحانه پیامی چالشی برای جامعه بین المللی و در راستای کوچک شمردن و تحقیر قطعنامه های مجمع عمومی سازمان ملل است که از اعطای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد حمایت کرده است و این کار مستلزم تحرک جدی بین المللی برای توقف این مصوبات و دیگر تدابیر مجرمانه صهیونیست ها و کمک به ملت فلسطین برای رسیدن به همه حقوقش است.
 
 
 
 

نظر شما