شناسهٔ خبر: 67684479 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تاریخ اضافه شدن تاکدا در تریلر جدید Mortal Kombat 1 مشخص شد تاریخ اضافه شدن تاکدا در تریلر جدید Mortal Kombat 1 مشخص شد

استودیوی NetherRealm تریلر جدیدی از آخرین DLC کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1 را با محوریت شخصیت Takeda Takahashi منتشر کرده است. این کاراکتر را اولین‌بار در بازی Mortal Kombat X ملاقات می‌کنیم. تاکدا، پسر کنشی و شاگرد هانزو هاساشی مشهور به اسکورپیون است که قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۲ مرداد)

صاحب‌خبر -

استودیوی NetherRealm تریلر جدیدی از آخرین DLC کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1 را با محوریت شخصیت Takeda Takahashi منتشر کرده است. این کاراکتر را اولین‌بار در بازی Mortal Kombat X ملاقات می‌کنیم. تاکدا، پسر کنشی و شاگرد هانزو هاساشی مشهور به اسکورپیون است که قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۲ مرداد) برای دارندگان Kombat Pack عرضه شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را با حضور این شخصیت تماشا کنید:

تاکدا با شلاق‌های تیغه دار خود یک برتری ویژه در نبردهای از راه دور دارد و می‌تواند با حرکات ترکیبی خود برای فرار از خطر یا ضربات پیاپی به دشمن بهره ببرد. او می‌تواند مواد منفجره تاخیری به سمت دشمن پرتاب کند و برای حملات بعدی در فواصل کوتاه تله پورت کند. در مورد مهارت او برای Fatality نیز حرکت او بسیار ساده است. تاکدا شلاق‌های تیغه‌ای خود را منقبض می‌کند و دشمن را تکه تکه می‌کند.

نکته جالب توجه این است که از میان کاراکترهای اضافه شده به بازی همه‌ی موارد از جمله Frost و Sektor و Cyrax به نمایش گذاشته شدند، به‌جز Ferra که مجدداً در MKX معرفی شده بود و دقیقاً همزمان با تاکدا به‌عنوان آخرین DLC Kameo Fighter به بازی اضافه خواهد شد. بنابراین باید منتظر نمایش گیم‌پلی او نیز باشیم.

اضافه شدن تاکدا، پرونده محتوای سال اول بازی Mortal Kombat 1 را خواهد بست. رونمایی از محتوای سال دوم بازی نیز در رویداد کامیک کان سن دیگو در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) انجام خواهد گرفت. این برنامه احتمالاً شامل رونمایی از شخصیت‌های جدیدی مانند گوست‌فیس از Scream، شخصیت Noob Saibot و T-1000 از ترمیناتور باشد. همچنین دو آرنای جدید و پنج انانسر جدید دیگر نیز در راه اضافه شدن به بازی هستند.

در شرایطی که معرفی یک Kombat Pack دیگر نیز کاملاً محتمل است، اد بون، یکی از مؤسسین استودیوی ندررلم در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ تایید کرده بود که یک DLC پولی برای این بازی در دست ساخت است. این بسته شامل محتوای داستانی بیشتر و یک غافلگیری بزرگ برای خریداران خود خواهد بود. بنابراین در این مدت باید منتظر انتشار اخبار بیشتری را در اینباره باشیم.

Mortal Kombat 1 هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: zoomg-369902

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

زمان انتشار پیس‌میکر برای مورتال کامبت ۱ اعلام شد

ادامه مطلب

بازی Mortal Kombat 1 میزبان نوب سایبات می‌شود؟

ادامه مطلب

تریلر زمان عرضه بازی Mortal Kombat 1 با مبارزات خونین

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما