شناسهٔ خبر: 67660617 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

حضوز رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در راهپیمایی معترضان اسرائیلی، وقوع تیراندازی حین سخنرانی انتخاباتی کاندیدای جمهوری‌خواه در ایالت پنسیلوانیا و حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش ایلنا،‌ پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) تأیید کرد که تیراندازی در گردهمایی پنسیلوانیا «سوء قصد» به جان رئیس‌جمهوری سابق آمریکا بود.

- کاخ سفید از تماس رئیس‌جمهوری آمریکا با رقیب انتخاباتی وی پس از حادثه تیراندازی در پنسیلوانیا خبر داد. 

- جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس دفتر سیاسی این جنبس، طی تماس تلفنی با مقام‌های مصر، قطر، ترکیه و عمان خواستار فشار آمریکا برای توقف جنایت رژیم صهیونیستی در غزه شده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا به‌رغم زخمی شدن در گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، طبق برنامه از پیش تعیین‌شده در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان شرکت می‌کند. 

- یک منبع نظامی در بیانیه‌ای از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق خبر داد.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پس از اصابت گلوله به گوش وی در جریان تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی، بیمارستان محلی را ترک کرد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ایالت پنسیلوانیا، اعلام کرد که از این حادثه شوکه شده است.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در نخستین واکنش به تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، گفت که بخش بالایی گوش وی در این حادثه زخمی شده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای تیراندازی به رقیب خود در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا را محکوم کرده و گفت که هیچ‌جایی برای این نوع خشونت در آمریکا وجود ندارد.

- دادستانی پنسیلوانیا از کشته شدن فرد مهاجم گردهمایی انتخاباتی رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در این ایالت خبر داد.

- وقوع حادثه برای رئیس‌جمهوری سابق آمریکا حین سخنرانی انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، واکنش متحدان وی را به دنبال داشت.

- کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان حادثه‌ای که حین سخنرانی رقیب انتخاباتی وی رخ داد، قرار گرفته است.

- گزارش‌ها حاکی از وقوع تیراندازی حین سخنرانی انتخاباتی کاندیدای جمهوری‌خواه در ایالت پنسیلوانیا است.

- رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در راهپیمایی معترضان اسرائیلی حاضر شده و خواستار توافق با حماس برای بازگرداندن گروگان‌های این رژیم شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما