شناسهٔ خبر: 67646032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار سی‌سخت خبر داد

۱۰ هزار متر مربع از معابر شهری سی‌سخت آسفالت و بهسازی شد

شهردار سی‌سخت از آسفالت و بهسازی ۱۰ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های این شهر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی صبح امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهر سی‌سخت، مرکز شهرستان دنا در ۳۵ کیلومتری شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر دارد.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز در شهر سی‌سخت، ۲.۵ تا ۳ برابر میانگین کشور است، افزود: شهر سی‌سخت ۵۰ هزار متر مربع معابر خاکی و مضمحل دارد.

شهردار سی‌سخت گفت: در سه ماه گذشته ۱۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت و روکش با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در خیابان‌های شهر سی‌سخت انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۴۴۰ متر دیوار حائل و جدول‌گذاری در خیابان‌ها و مسیرهای سواررو که در زلزله دچار خسارت شده بودند با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده‌است.

بهرامی خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۸۲۵ متر رنگ‌آمیزی جداول و میادین بلوارهای سطح شهر با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شد.

وی افزود: ساماندهی ورودی شهر سی‌سخت و تکمیل پروژه چهار واحدی سوییت‌های شهرداری در برنامه کار است که اعتبار آن از محل اعتبارات عمرانی دولت و برنامه بودجه تأمین می‌شود.

شهردار سی‌سخت گفت: در زمینه آشکارسازی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در سطح شهر در شش نقطه اقدامات لازم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دو دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون‌تومان اضافه شده است، تصریح کرد: ناوگان خودرویی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان تعمیر و بازسازی شد.

بهرامی با بیان اینکه کار هرس درختان در معابر، بلوارها و پارک‌های شهر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان انجام شد، خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته چهار ماه حقوق کارمندان شهرداری سی‌سخت پرداخت شد و کارکنان شهرداری ۱۸ ماه حقوق معوق دارند.

وی افزود: ماهانه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۷۰ نفر نیروی این شهرداری حقوق پرداخت می‌کنیم.

شهردار سی‌سخت با بیان اینکه نیروی انسانی، کارگران و کارمندان شهرداری سی‌سخت، مهم‌ترین رکن برای تغییر و اصلاح در امور شهری هستند، گفت: ابتدا وظیفه خود دانستیم تا در خصوص تعیین تکلیف حقوق و مزایای کارکنان شهرداری سی‌سخت اقدام کنیم و چهار ماه حقوق آن‌ها را پرداخت کردیم یعنی اینکه و علاوه بر پرداخت حقوق کارکنان شهرداری در مدت مدیریت ما دو ماه معوقه آن‌ها نیز پرداخت شد.

وی با اشاره به یک کار مهم دیگر در شهر سی‌سخت برای جلوگیری از حوادث ناشی از تصادفات تصریح کرد: خرید و جانمایی و نصب علائم ترافیکی با هزینه ۹۰۰ میلیون تومانی از منابع داخلی که به تعداد ۱۷۵ تابلوی ترافیکی انجام شد و در حال حاضر یکی از نیازهای مبرم شهر سی‌سخت در حوزه ترافیکی به شمار می‌رود.

بهرامی با اشاره به یک کار خوب دیگر در حوزه شهری برای زیباسازی خاطرنشان کرد: ترمیم و لایروبی جداول سطح شهر به میزان ۳۵۲۰ متر از دیگر اقداماتی بود که در همین مدت کوتاه در سطح شهر انجام دادیم.

وی با اشاره به ترمیم بعضی معابر در سطح شهر افزود: ۲۵۰۰ متر مربع لکه‌گیری در حال انجام است، همچنین سنگ‌فرش تپه قلات نیز به پایان رسید.

شهردار سی‌سخت با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های مختلف در راستای احقاق حقوق شهرداری و شهروندان گفت: با جدیت پیگیر وصول مطالبات شهرداری سی‌سخت از دستگاه‌های مختلف هستیم و تاکنون دستاوردهای خوبی نیز داشته‌ایم؛ در همین زمینه هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ و ۷۷ را برگزار کرده‌ایم.

نظر شما