شناسهٔ خبر: 67580029 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

چگونه پلی استیشن پلاس خرید کنیم؟

امروزه دیگر بازی سن و سال نمی‌شناسد و در میان تمامی گیمر ها و بازیکنان می‌توان از بچه‌های کم سن و سال و تا افراد میان سال و حتی پیر را پیدا کرد. پلی استیشن پلاس یک اشتراک ماهانه کنسول بازی پلی استیشن است که به کاربران و گیمر ها اجازه می‌دهد تا بتوانند بازی‌های آنلاین و چند نفره کنسول‌های PS4 و PS5 را به راحتی تهیه کرده و تجربه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  امروزه دیگر بازی سن و سال نمی‌شناسد و در میان تمامی گیمر ها و بازیکنان می‌توان از بچه‌های کم سن و سال و تا افراد میان سال و حتی پیر را پیدا کرد. پلی استیشن پلاس یک اشتراک ماهانه کنسول بازی پلی استیشن است که به کاربران و گیمر ها اجازه می‌دهد تا بتوانند بازی‌های آنلاین و چند نفره کنسول‌های PS4 و PS5 را به راحتی تهیه کرده و تجربه کنند.

در حال حاضر پلی استیشن پلاس در سه پلن متفاوت به کاربران و گیمر ها ارائه شده است. افراد می‌توانند بر اساس نوع نیاز خود و همچنین میزان بودجه‌ای که در اختیار دارند اقدام به تهیه و خرید اشتراک مورد نظر خود کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا نکات و اصولی را که در هنگام خرید اشتراک پلی استیشن پلاس رعایت کنید را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

اکانت پلی استیشن پلاس چیست؟

کنسول بازی پلی استیشن یک پلتفرم بازی محبوب و دوست داشتنی در میان گیمر ها محسوب می‌شود. این پلتفرم دوست داشتنی به شما اجازه می‌دهد تا از تجربه بازی‌های مختلف و جذاب نهایت لذت را ببرید. افراد می‌توانند پس از فعال سازی اکانت پلی استیشن پلاس به بازی‌های جدید آنلاین و چند نفره دسترسی داشته باشند!

در واقع پس از خرید اکانت پلاس پلی استیشن، امکانات متنوع و گوناگونی در اختیار شما قرار داده می‌شود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به تجربه بازی‌ها به صورت آنلاین، دسترسی به بازی‌های رایگان و همچنین امکان استفاده از تخفیفات ویژه پلی استیشن استور اشاره کرد.

همچنین باید اضافه کرد که در حال حاضر اشتراک پلی استیشن پلاس در سه پلن متفاوت عرضه می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر و بهتر با این پلن‌ها آشنا شوید.

معرفی پلن‌های مختلف پلی استیشن پلاس

پلن‌های اصلی اشتراک پلی استیشن پلاس شامل موارد زیر می‌شوند:

پلن Essential

پلن اسنشیال پایین‌ترین سطح اشتراک‌های پلی استیشن پلاس محسوب می‌شود. در این پلن امکانات محدودی مثل بازی به صورت آنلاین و مولتی پلیر، فضای ذخیره سازی ابری و تخفیف‌های ویژه در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

به علاوه افرادی که این پلن را تهیه می‌کنند، می‌توانند به صورت ماهیانه یک بازی PS5 و دو بازی PS4 به صورت رایگان دانلود کنند.

پلن Extra

افرادی که می‌خواهند یک مجموعه از جذاب‌ترین بازی‌های PS4 و PS5 را به صورت رایگان دانلود کنند، باید پلن اکسترا را انتخاب و تهیه کنند. علاوه بر این امکانات دیگری نیز در اختیار این کاربران قرار داده می‌شود!

در این پلن کاربران می‌توانند به 400 بازی در عناوین مختلف از دو کنسول پلی استیشن به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند.

برخی از جذاب‌ترین این عناوین شامل God of War، اسپایدر من و مورتال کمبت ۱۱ می‌شود! در واقع با تهیه و خرید این اشتراک دیگر نیازی نیست به صورت جداگانه اقدام به خرید اکانت قانونی ps4 یا ps5 این 400 بازی کنید!

پلن Premium

بالاترین سطح اشتراک نیز پلن پریمیوم است که بیشتری ویژگی‌ها و امکانات را می‌تواند در اختیار گیمر ها و کاربران قرار دهد. علاوه بر تمامی امکاناتی که پلن‌های Essential و Extra در خود جای داده‌اند، این پلن به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های محبوب کنسول ps3 را نیز روی کنسول خود استریم کنند.

این عناوین فقط برای پخش در دسترس هستند و امکان دانلود آنها وجود ندارد. همچنین به زودی این امکان به عناوین PS1، PS2 و PSP نیز گسترش خواهد یافت و قابلیت دانلود خواهد داشت. به صورت کلی لیست بازی‌های PS1، PS2، PS3 و PSP که در این پلن قرار دارند به 340 عنوان می‌رسد.

 

راهنمای خرید اکانت پلی استیشن پلاس

تهیه و خرید اکانت پلی استیشن پلاس کار ساده‌ای نیست و در هنگام خرید آن باید به نکاتی توجه داشته باشید تا خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید. در ادامه قصد داریم یک راهنمای خرید اکانت پلی استیشن پلاس در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید اشتراک پلی استیشن پلاس مورد نظر خود را از فروشگاهی معتبر و با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

1-مراقب فروشنده‌های نامعتبر باشید.

اولین و مهمترین نکته‌ای که در هنگام خرید اکانت پلی استیشن پلاس باید به آن توجه کنید، این است که از فروشنده معتبر و قابل اعتماد اشتراک پلی استیشن پلاس را تهیه کنید. خرید از فروشنده‌های نامعتبر ممکن است اطلاعات شخصی یا حساب کاربری شما را به خطر بیندازد!

در حال حاضر سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر زیادی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند خرید ایمن و لذت بخش را تجربه کنید که یکی از بهترین آنها فروشگاه ورم گیم است. شما میتوانید از سایت wormgame اقدام به خرید اکانت GTA v و بازی‌های مختلف دیگر کنید و خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید.

2-نیاز خود را مشخص کنید.

معمولا اکانت‌های پلاس پلی استیشن در سایت‌های معتبر به شکل‌های مختلفی مثل اکانت 14 روزه، 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله به فروش می‌رسند. هر کدام از این حساب‌ها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و محدودیت معینی دارند. اگر می‌خواهید یک خرید به صرفه داشته باشید، قبل از هر چیز باید نیازهای خود را مشخص و بررسی کنید و اکانتی را تهیه و خریداری کنید که با شرایط فعلی شما همخوانی داشته باشد.

همچنین فراموش نکنید که حساب‌های کاربری نام برده شده پس از اتمام مهلت دیگر قابل استفاده نیستند.

3-قیمت‌ها و امکانات ارائه شده را با هم مقایسه کنید.

قبل از اینکه تصمیم خود را نسبت به تهیه و خرید اکانت پلی استیشن پلاس قطعی کنید، بهتر است قیمت‌ها و امکاناتی را که سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف ارائه می‌دهند، با هم مقایسه کنید. البته اینکه به دنبال پایین‌ترین قیمت باشید نیز کار درستی نیست چراکه ممکن است اکانت مورد نظر خود را با پایین‌ترین قیمت تهیه کنید و از خرید خود راضی باشید؛ ولی پس از مدتی که قصد دانلود یک DLC را دارید، متوجه می‌شوید که به دلیل مشکل ریجن اجازه چنین کاری را ندارید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا به صورت کامل شما را با اشتراک پلی استیشن پلاس و پلن‌های مختلف آن آشنا کنیم؛ و همچنین یک راهنمای خرید پلی استیشن پلاس را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از آن بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. اینکه شما کدام پلن را برای خرید انتخاب می‌کنید به نوع نیاز شما و همچنین میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید بستگی دارد و باید بر اساس این موارد نام برده شده، تصمیم عاقلانه‌ای بگیرید.

سوالات متداول

مزایای استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس چیست؟

با استفاده از اشتراک پلی استیشن پلاس میتوانید بازی‌های چند نفره و آنلاین را به راحتی دریافت کرده و تجربه کنید و همچنین به سادگی به شبکه پلی استیشن متصل شوید. باید اضافه کرد که با تهیه این اشتراک میتوانید به صورت دوره‌ای به سری بازی‌های محبوب و رایگان دسترسی داشته باشید.

پلی استیشن پلاس پریمیوم چیست؟

پلن پریمیوم اشتراک پلی استیشن پلاس بالاترین رده از انواع پلن‌ها را به خود اختصاص داده است و به شما اجازه می‌دهد تا به بیش از 700 بازی قابل دانلود و استریم دسترسی داشته باشید.

چطور می‌توان اشتراک پلی استیشن پلاس را تهیه کرد؟

شما میتوانید از طریق فروشگاه بازی ورم گیم اشتراک‌های مختلف پلی استیشن پلاس را با قیمتی به صرف و بدون کارمزد تهیه کنید و در سریع‌ترین حالت ممکن به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما