شناسهٔ خبر: 67550636 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان: رئیس ستاد انتخابات استان:

بیش از ۵۷ درصد از بوشهری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند بیش از ۵۷ درصد از بوشهری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مشارکت مردم استان بوشهر در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ۵۷.۱۲ درصد رسید.

صاحب‌خبر -

 اکبر پورات در جمع خبرنگاران تعداد کل واجدین شرایط رأی در استان بوشهر را ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر عنوان کرد و گفت: در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶۰ هزار و ۴۲ نفر در استان بوشهر در انتخابات شرکت کردند.

وی مشارکت دور اول انتخابات در استان بوشهر را ۴۶.۵۱ درصد عنوان کرد و افزود: مشارکت مردم استان بوشهر در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ۵۷.۱۲ درصد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: سعید جلیلی با کسب ۲۲۸ هزار و ۸۱ رأی بیشترین تعداد رأی را در استان کسب کرد و مسعود پزشکیان نیز ۲۱۹ هزار و ۸۴۳ رأی کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی وجود داشت که مردم با حضور خود در انتخابات حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند.

پورات با تقدیر از همه دست‌اندرکاران، هیئت‌ها و عوامل اجرایی، هیئت‌های نظارت، اصحاب رسانه و صداوسیما ستاد‌های نامزدها، دستگاه‌های اجرایی نیرو‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی و… ادامه داد: از مردم که در خلق این حماسه شرکت کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شد، تصریح کرد: مردم در لبیک به ندای رهبری حضوری گسترده و باشکوه در انتخابات داشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می‌کنیم و برای ایشان در ادامه راه خدمت به مردم آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

 

نظر شما