شناسهٔ خبر: 67530225 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

نجم‌الدین شریعتی عنوان کرد

تنوع آیین از قومیت‌های مختلف در «حسینیه معلی»

روزنامه جوان

«حسینیه معلی» برنامه‌ای است که مصادف با اولین شب از شب‌های عزاداری ماه محرم با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیئت‌های مذهبی کشور روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: پس از تجربه متفاوت پخش «حسینیه معلی» در ماه‌های محرم و شعبان گذشته، این برنامه با طراحی جدید همزمان با آغاز ماه محرم روی آنتن شبکه ۳ می‌رود. در این سری نیز همچنان نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه را برعهده دارد و از تفاوت‌های این فصل سخن گفته است. 
«حسینیه معلی» برنامه‌ای است که مصادف با اولین شب از شب‌های عزاداری ماه محرم با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیئت‌های مذهبی کشور روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود. نجم الدین شریعتی مجری برنامه «حسینیه معلی» درباره تغییرات این برنامه به باشگاه خبرنگاران توانا گفت: «حسینیه معلی» استمرار همان معلی محرم پارسال است با وجود اینکه آیین‌ها مقداری باشکوه‌تر شده‌اند و از قومیت‌های مختلف تنوع آیین داریم. 
وی با اشاره به اضافه‌شدن داوران جدید در این برنامه افزود: سید رضا نریمانی، مهدی رسولی، حاج محمد طاهری، نزار قطری و حاج مصطفی کرمی به عنوان داور در این برنامه حضور دارند همینطور میثم مطیعی و سید مجید بنی‌فاطمه در این فصل از برنامه کنار ما نیستند. 
شریعتی بیان کرد: یکی از اتفاقات جالبی که در این فصل رخ داد، اضافه شدن یک روحانی به جمع ما بود، معمولاً در هر فصل ذاکرین به لحاظ تنوع تغییر می‌کنند در این فصل هم خدمت این بزرگواران هستیم. وی درباره حضور خود در فصل‌های بعدی گفت: احتمال ساخت فصل‌های بعدی این برنامه وجود دارد، اما مشخص نیست بنده افتخار این را داشته‌باشم تا به عنوان مجری حضور پیدا کنم، در حال حاضر قرعه به نام من افتاده است و خدمت مخاطبان هستم. 
این مجری تلویزیون تصریح کرد: این فصل طیف وسیع‌تری از مخاطبان را شامل می‌شود، در واقع جدای از مخاطبان همیشگی شبکه ۳ نوجوان‌های زیادی به جمع بینندگان اضافه شدند. این موضوع از نظر من بسیار اتفاق مبارکی است همینطور در این فصل با حضور آقای نزار قطری برنامه بین‌المللی‌تر شده‌است. وی ادامه داد: بازخورد‌های مردم برای شخص من بسیار خوب بوده‌است و افتخار داشتم با حضور در این برنامه یک حاضری برای امام‌حسین (ع) بزنم. 
قرار است از امشب ۱۶ تیر ماه همزمان با شب اول محرم این برنامه به شبکه ۳ سیما برسد و به مدت ۱۳ شب روی آنتن باشد؛ این برنامه تلویزیونی از ساعت ۲۲:۲۰ و تکرار آن ساعت ۱۵ روی آنتن شبکه ۳ خواهد بود و ساعت ۱ بامداد و ۱۷ عصر هم از شبکه قرآن بازپخش می‌شود.

نظر شما