شناسهٔ خبر: 67527323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

مردم خراسان جنوبی در آستانه خلق حماسه بی‌نظیر دیگری هستند

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: مردم این استان در آستانه خلق حماسه بی‌نظیر دیگری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ناصر ناصری عصر امروز_ جمعه پانزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به طور معمول هر دو سال انتخابات در کشور برگزار می‌شود اما ظرف چهار ماه گذشته چهار انتخابات را برگزار کردیم که نیاز به انجام هماهنگی برای تأمین خودرو و دیگر امکانات مالی دارد.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان خودروهای مورد نیاز برای اعزام صندوق‌های اخذ رأی به نقاط مختلف استان حتی نقاط صفر مرزی تأمین شد.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: انجام همه این کارها با توجه به محدودیت زمانی، کار سختی بود اما با برنامه‌ریزی که در این خصوص شد، کوچک‌ترین کمبود و مشکلی در این‌باره نداشتیم.
وی با بیان این که صندوق‌های اخذ رأی به نقاط روستایی و صعب‌العبور هم اعزام شدند، تصریح کرد: در خصوص آموزش دست دراندرکاران انتخابات و همچنین فناوری اطلاعات نیز اقدامات لازم انجام شد.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان با تاکید بر این نکته که مردم خراسان جنوبی در آستانه خلق حماسه بی‌نظیر دیگری هستند، گفت: در زمان انتخابات همه کارهای عمرانی تعطیل می‌شود و همه اقدامات مورد نیاز در خصوص انتخابات با هم‌دلی در خراسان جنوبی به نحو احسن در حال انجام است.

نظر شما