شناسهٔ خبر: 67526626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رأی مردم موثرین ابزار دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی است

ایلام- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های بدره، دره‌شهر، دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز مهم‌ترین و کارآمدترین ابزار برای پاسداری از عزت و اقتدار جهانی انقلاب اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا - "اسدالله چراغی" روز جمعه در جریان بازدید از روند اخذ رأی در شهرستان آبدانان، اظهار کرد: مقابله هوشمندانه و مشارکت عالمانه همه اقشار مختلف مردم استان ایلام در تعیین سرنوشت خود و گزینش شخص اول اجرایی کشور برای چهار سال آینده، ساز و کاری پویا و کم هزینه است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دسیسه‌های دشمنان، توانا و آسیب ناپذیر می‌کند.

وی با قدردانی از حضور با بصیرت مردم در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری از آنان خواست که با احساس مسئولیت و تعصب ملی، با مشارکت مجدانه در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، این حرکت ماندگار و تاریخی خود را تکمیل کنند.

وی با تجلیل از شان و منزلت شهید آیت الله رئیسی و گرامیداشت یاد و نام همسنگران شهیدش، تصریح کرد: تلاش مضاعف، عشق به مردم و توان و انگیزه رفع مشکلات مزمن اقتصادی و اجتماعی جامعه توسط این خادم بی‌قرار محبوبیت ایشان را به اوج رسانید و انتظار خدمت و عملگرایی در بین افکار عمومی را فراگیر کرده است.

نماینده مردم شهرستانهای دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت سیزدهم با هدایت و مدیریت رئیس جمهور شهید، در مدت کوتاه اما پربار عمر سه ساله‌اش چند برابر توان، وقت و امکاناتش به مردم خدمت کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است انتخاب امروز مردم منجر به گزینش فردی خادم، صادق، توانمند، انقلابی و دلسوز شبیه شهید رئیسی برای انقلاب اسلامی و حل مشکلات جامعه شود.

به گزارش ایرنا، ۶۳۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در سطح شهرها و بخش‌های مختلف این استان برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان در نظر گرفته شده که ۱۸۷ شعبه آن سیار و ۴۴۶ شعبه هم ثابت است.

این تعداد ۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی بوده و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیئت اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

نظر شما