شناسهٔ خبر: 67526556 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صالحی امیری در جمع خبرنگاران:

روند کلی انتخابات را مثبت می‌بینیم

عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: روند کلی انتخابات را مثبت می‌بینیم و باورمان این است که اراده برای مشارکت حداکثری در انتخابات وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری، عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، نامزد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران، گفت: روند کلی انتخابات را مثبت می‌بینیم و باورمان این است که دو اراده برای مشارکت حداکثری در انتخابات وجود دارد؛ اراده نظام و مقام معظم رهبری و اراده مردم که به نظام برای مشارکت حداکثری اعتماد کرده‌اند.

وی افزود: اگر تا نیمه شب این دو اراده در اوج خود قرار بگیرد، شاهد وفاق، انسجام و قدرت ملی خواهیم بود.

عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان ادامه داد: باورمان این است که مشارکت حداکثری موجب مشروعیت و مقبولیت نظام خواهد شد، لذا از همه کسانی که تا این لحظه تصمیم نگرفته‌اند، دعوت می‌کنم که به تنها گزینه ممکن برای انتقال صدای ملت که صندوق است، بیاندیشند و تغییر را از صندوق رأی دنبال کنند.

صالحی امیری تاکید کرد: ما برای انتقال صدای مردم و تغییر در سازه مدیریت اجرایی کشور، راهی جز صندوق رأی نداریم و به ملت بزرگ ایران این پیام را از جانب آقای پزشکیان منتقل می‌کنم که تا قبل از پایان زمان اخذ رأی در پای صندوق رأی حاضر شده و اراده خود را به کسانی تحمیل کنند که مانع مشارکت حداکثری هستند.

وی بیان کرد: ارزیابی ما این است که روند انتخابات مثبت است. البته مشکلات جزئی در همه انتخابات‌ها وجود داشته و دارد که گزارش‌های آن جمع آوری شده و به ستاد انتخابات منتقل کرده‌ایم. همچنین در حال گفتگو و حل و فصل آنها هستیم.

عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: هیچ روندی که موجب خدشه در سلامت انتخابات نشود، تاکنون مشاهده نکرده‌ایم اما مسائل جزئی و فرعی در همه انتخابات‌ها وجود دارد که گزارش‌های آن را به ستاد انتخابات منتقل کرده و در حال پیگیری هستیم. هیچ مداخله و متغیری که به اصل سلامت انتخابات خدشه وارد کند، نداریم.

نظر شما