شناسهٔ خبر: 67525633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه گرگان:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، حماسه خلق کنند

امام جمعه گرگان گفت: امروز هم مردم ایران اسلامی همچون هفته گذشته به میدان آمدند تا با حضور حداکثری حماسه خلق کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه استان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: این عالم با تمام عظمت منشأ علم خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌یک از دانشمندان نتوانسته‌اند گوشه‌ای از رازهای این عالم را کشف کند، افزود: خداوند متعال بر اساس علم مطلق خود این عالم را ساخته است.

امام جمعه گرگان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، گفت: اکنون بیش از هزار و ۳۸۰ سال از حادثه عاشورا گذشته است و همان‌گونه که پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات هستند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) جز خدا به هیچ‌کس تکیه نکرد و در مقابل دشمن تسلیم نشد و با دشمن جنگید که این رفتار برای ما مسلمانان درسی بزرگ است.

نورمفیدی در خصوص حادثه مسجد گوهرشاد نیز گفت: بیش از دو قرن پیش انگلیس به دنبال این بود شرق جهان خصوصاً ایران را تحت سلطه خود دربیاورد و از همان‌جا مسئله حجاب را برای بانوان ایرانی نشانه گرفت.

وی اظهار کرد: انگلیسی‌ها معتقد بودند تا زمانی که زنان ایرانی پوشیده هستند ما نمی‌توانیم به مقاصد خود برسیم و باید بی‌حجابی را در بین بانوان رواج دهیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: امروز هم مردم ایران اسلامی همچون هفته گذشته به میدان آمدند تا با حضور حداکثری انتخابی اصلح داشته باشند.

وی با بیان اینکه اکنون کشور شرایط ویژه و سختی دارد که نباید آن را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات باید فردی توانمند روی کار بیاید، چراکه با رفع مشکلات زیربنایی مشکلات اقتصادی هم رفع خواهد شد.

نورمفیدی افزود: امروز مردم ما باید فردی را انتخاب کنند که ویژگی‌هایی چون توانمند، آگاه و شجاعت را داشته باشد تا بتواند اتفاق‌های مهمی را در نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

وی گفت: فردی که به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود باید نگاه وسیعی به موضوعات داشته باشد و راه‌حل محکمی برای مشکلات موجود در کشور پیدا کند.

نظر شما