شناسهٔ خبر: 67524703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

طی مراسمی نامگذاری شد؛

مزین شدن ساختمان برون مرزی صداوسیما به نام شهید امیرعبداللهیان

ساختمان برون‌مرزی صداوسیما طی مراسمی به‌نام شهید حسین امیرعبداللهیان نامگذاری شد.

صاحب‌خبر -
مزین شدن ساختمان برون مرزی صداوسیما به نام شهید امیرعبداللهیان

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در مراسم نامگذاری ساختمان برون‌مرزی به‌نام شهید حسین امیرعبداللهیان و رونمایی از تندیس این شهید گرانقدر که با حضور خانواده وی و جمعی از مدیران و همکاران معاونت برون‌مرزی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به خانواده معزز شهید مقاومت و دیپلماسی، شهید حسین امیرعبداللهیان، از معاونت برون‌مرزی در پیشگامی‌ برای احیای نام و یاد این شهید ارجمند قدردانی کرد.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در مراسم نامگذاری ساختمان برون‌مرزی به‌نام حسین امیرعبداللهیان و رونمایی از تندیس این شهید گفت: «امیرعبداللهیان، نماد دیپلماسی مقاومت و رسانه‌های‌ برون‌مرزی صداوسیما، رسانه مقاومت‌اند. این دو در مسیر هم و مکمل یکدیگرند. دیپلماسی مقاومت، رسانه مقاومت را همواره در کنار خودش خواهد دید. توجه به سیره شهدا، از اولویت‌ها و ضرورت‌های رسانه ملی محسوب می‌شود، آن‌هم با رعایت این نکته مهم که کار شهید باید کار فاخر باشد و کار ضعیف را برای شهدا نمی‌پسندیم. »

وی افزود: «در همین راستا، همکاران ما در مراکز تولید مجموعه‌های نمایشی به‌طور جدی‌تر و قوی‌تر به تولید آثار مرتبط با شهدا به‌ویژه شهید امیرعبداللهیان ادامه خواهند داد و این مشی دنبال خواهد شد.»

نظر شما