شناسهٔ خبر: 67524671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارتقای شاخصه‌های سیاسی و اجتماعی با حضور در انتخابات

فرماندار شهرستان قشم، گفت: حضور مردم در انتخابات سبب تقویت مولفه‌های امنیت و موجب قوام و ارتقای شاخصه‌های سیاسی و اجتماعی می‌شود و بنابراین هر اندازه بتوان این حضور حماسی و مشارکت را باشکوه برگزار کرد امنیت، اقتدار و انسجام ملی تقویت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمد محمدحسینی جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: خوشبختانه تا به این لحظه مشکلی در برگزاری انتخابات در شهرستان قشم نداشتیم و همه چیز براساس قانون در حال انجام است.

وی با تاکید بر صیانت از آرای مردم و با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و سلامت انتخابات در شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: در دوره اول نیز خوشبختانه با پایبندی همه مردم و عوامل دخیل در برگزاری انتخابات و نامزدها به قانون، مشکلی نبود و انتخابات در سلامت کامل برگزار شد.

فرماندار شهرستان قشم شمار شعب اخذ رأی در این شهرستان را 102 شعبه عنوان کرد و گفت: ما از همه مردم به ویژه خانواده شهدا و فرهیختگان و اصحاب رسانه که مردم را برای حضور پرشور در این انتخابات دعوت کردند، تشکر و قدردانی ویژه داریم و همه تلاش خود را برای خدمت هر چه بیشتر به این مردم انجام می‌دهیم.

محمدحسینی نقش مهم حضور مردم در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از همه مردم این شهرستان خواستاریم تا هر چه سریع‌تر برای شرکت در رأی‌گیری به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و منتظر ساعت‌های پایانی نباشند، زیرا که احتمال شلوغی شعب وجود دارد که در این صورت گرمای هوا و معطلی در صف، ممکن است موجب اذیت شهروندان شود.

وی ضمن دعوت مجدد از آحاد مردم برای حضور در این حماسه ملی افزود: تا پیش از اعلام پایان رای‌گیری از سوی وزارت کشور، شعب اخذ رأی در شهرستان قشم فعال هستند و مردم شهرستان می‌توانند در این رویداد مهم سیاسی کشور مشارکت کنند.

 فرماندار شهرستان قشم تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات سبب تقویت مولفه‌های امنیت و موجب قوام و ارتقای شاخصه‌های سیاسی و اجتماعی خواهد شد و بنابراین هر اندازه بتوان این حضور حماسی و مشارکت را باشکوه برگزار کرد امنیت، اقتدار و انسجام ملی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/7558/

نظر شما