شناسهٔ خبر: 67524382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش ۵۰ درصدی مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، گفت: میزان مشارکت مردم استان کرمانشاه در انتخابات نسبت به دوره قبل تاکنون حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات و مشارکت مؤثر و قابل توجه در دور دوم نسبت به دور اول را شاهد هستیم، اظهار داشت: حضور مردم کرمانشاه در دور دوم انتخابات نسبت به دور اول 50 درصد افزایش یافته و امیدواریم این حضور بیشتر شود.

وی با بیان اینکه همشهریان عزیز سعی کنند نام و نام خانوادگی و کد شناسایی نامزد مورد نظر را به طور کامل در برگه تعرفه رأی وارد کنند، افزود: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنید و اطلاعیه‌ها و موارد مهم را از طریق شبکه‌های اطلاع‌رسانی ملی پیگیری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در پادگان‌های نظمی، بیمارستان‌ها و زندان‌ها شعب سیار برای رأی‌گیری مستقر شده است، گفت: در مناطق عشایری ییلاقی و روستایی نیز صندوق‌های رأی سیار تا آخرین لحظه مستقر است.

شعبانی با اشاره به اینکه در رابطه با برگه تعرفه رأی هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و 20 درصد بیشتر از واجدین رأی در هر شعبه برگه تعرفه در اختیار فرمانداران قرار گرفته است، عنوان کرد: در صورت اعلام نیار هر شعبه در کمترین فرصت برگه تعرفه رأی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/

نظر شما