شناسهٔ خبر: 67523547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا مازندران :

مشارکت حداکثری اقتدار ایران را در عرصه های بین المللی دوچندان می کند

ساری- ایرنا- فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:‌ بی شک مشارکت حداکثری، اقتدار و عزت دوچندان ایران اسلامی را در عرصه های ملی و بین المللی در پی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران سردار سیاوش مسلمی در جمع سربازان و پاسداران ستاد سپاه استان رای خود را در دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

وی با اشاره به حضور گسترده ،آگاهانه و هوشمندانه مردم عزیز ایران اسلامی در صحنه انتخابات ، بیان داشت : برطرف کردن مشکلات و تبعیت محض از ولایت فقیه دو شاخصه ای است که همواره مورد مطالبه آحاد مردم از رئیس جمهور منتخب است که ان شالله با حضور پرشور و انتخاب هوشمندانه شاهد تحقق احسن این دوشاخصه در سطح جامعه باشیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه امیدواریم با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه به وظیفه خود یعنی ایجاد پشتوانه قوی برای ایران اسلامی عمل کنیم ، خاطرنشان کرد : هر کسی علاقه مند به ایرانی قوی و سربلند است باید در انتخابات شرکت کند.

مشارکت حداکثری اقتدار ایران را در عرصه های  بین المللی دوچندان می کند

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

نظر شما