شناسهٔ خبر: 67523270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرد ۹۰ ساله مراغه‌ای در انتخابات شرکت کرد

مراغه- ایرنا- «نعمت‌الله کریمی» مرد ۹۰ ساله ساکن روستای «کهق» مراغه با حضور در شعبه اخذ رای این روستا، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

وی روز جمعه و پس از انداختن رای خود به داخل صندوق به خبرنگار ایرنا بیان کرد: از طریق این رسانه، ملت ایران را برای شرکت کردن در انتخابات دعوت می‌کنم تا دولتی قوی تشکیل شود.

مرد ۹۰ ساله مراغه‌ای در انتخابات شرکت کرد سالمندان روستایی در مراغه یکی پس از دیگری در پای صندوق اخذ رای حاضر می‌شوند

گفتنی است روستای حدود ۲ هزار نفری این پیرمرد علاوه بر وی سالمندان دیگری هم دارد که به گفته خود او، همه آنان امروز یکی پس از دیگری در پای صندوق رای حاضر می‌شوند.

برخی با عصا و برخی دیگر با کمک فرزندانشان اما آنچه مسلم است، اهمیت مشارکت را به خوبی درک کرده‌اند و می‌خواهند ولو با زحمت در پای صندوق رای حاضر شوند تا الگویی باشند برای جوانان این روستا.

به گزارش ایرنا امروز اهالی روستای «داش‌آتان» مراغه نیز با حضور دسته جمعی در آیین دعای ندبه و پس از آن صندوق اخذ رای، اهمیت وحدت و مشارکت انتخاباتی را به هموطنانمان یادآوری کردند.

به گفته برخی از مسئولان دومین دور از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شعبه‌های اخذ رای شهری و روستایی مراغه با شور مضاعف در حال برگزاری است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته، هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد اما هیچ‌یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند.

در دور نخست ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد و مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

نظر شما