شناسهٔ خبر: 67522642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هر ایرانی با یک رأی در آبادانی و استقلال کشور مشارکت دارد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با مشارکت در انتخابات در واقع سرنوشت کشور و خودشان را رقم می‌زنند و هر ایرانی با یک رأی می‌تواند در آینده، آبادانی و استقلال کشور مشارکت داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق 174 مرحله دوم انتخاب ریاست جمهوری انداخت، اظهار کرد: ایام انتخابات برای دل بستگان ایران اسلامی مبارک است و امیدواریم خواسته‌های مردم و مشکلات با انتخاب رئیس جمهور اصلح برطرف شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: مردم در طول تاریخ در هر جا که حضور پیدا کرده‌اند، به عنوان ارکان نظام اسلامی فائق به عمل آمده‌ایم و شاهد رشد و شکوفایی بوده‌ایم و دشمن را ناکام کرده‌ایم، فلذا مردم باید قدردان خود باشند و اهمیت رأی خود و مشارکت و حضور خود را در میادین سخت بدانند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: مردم در همه عرصه‌ها همچون دوران دفاع مقدس نقش آفرین بوده‌اند، در تاریخ هم مشهود است که ملت ایران همواره موجب مأیوس شدن دشمن بوده‌اند و در برابر تجاوزات دشمنان و حفظ مرز و بوم ایستادگی کردند، فلذا انتظار داریم که در مرحله دوم انتخابات که انتخاب آسان‌تری است، به هر کسی را که دوست دارند رأی دهند و حضور گرمی پای صندوق داشته باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مردم با مشارکت در انتخابات در واقع سرنوشت کشور و خودشان را رقم می‌زنند و هر ایرانی با یک رأی می‌تواند در آینده، آبادانی و استقلال کشور مشارکت داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید سعی در آبادی ایران داشته باشند و باید تلاش خود را به کار گرفته و ایران را به جایگاه اصلی خود در بعد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برساند تا بتوانیم در منطقه و جهان یک الگو باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما