شناسهٔ خبر: 67522221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۷ گروه جدید به تامین برق شعبه‌های رای گیری استان همدان اضافه شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۱۹۰ گروه عملیاتی در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای تامین برق شعبه های رای گیری آماده شدند که با اضافه شدن ۱۷ گروه جدید این تعداد در دور دوم به ۲۰۷ گروه عملیاتی افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

علی سهرابی‌بیدار روز جمعه در نشست هماهنگی برای بررسی تأمین برق حوزه‌های انتخابی استان همدان با اشاره به بررسی و اطمینان از تأمین برق حوزه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیقی در برگزاری انتخابات از سوی شرکت توزیع برق استان انجام شد و در این دوره گروه‌های عملیاتی افزایش یافت و با آمادگی کامل به تأمین برق برگزاری انتخابات خواهیم پرداخت.

وی افزود: تکلیف ما تامین برق مطمئن و پایدار است و در هر دو دوره سعی کردیم دغدغه‌های تامین برق شعبه‌های انتخابیه را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه در راستای سطح ایمنی همکاران اقدامات خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ایمنی همکاران اولویت بالایی دارد و همه مدیران با ابزارهای در اختیار باید اطمینان داشته باشند که نیروهای مستقر در محل‌های پیش‌بینی شده آمادگی انجام عملیات را دارند.

سهرابی بیدار گفت: در این راستا ایمنی جسمی و ذهنی سطح ایمنی فرد مهم است و باید مطمئن باشیم توان انجام کار از سوی نیروها وجود دارد و این اطمینان‌بخشی از سوی مدیران ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه همه توان را برای تأمین برق پایدار انتخابات به کار گرفته ایم، افزود: با تشکیل کمیته راهبری پایداری تامین برق در انتخابات سال ۱۴۰۳، جلسات هماهنگی در ستاد و واحدهای اجرایی نیز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به تهیه سناریو تامین برق مطمئن و پایدار در همه واحدهای تابعه و ارسال آن به دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ستاد،گفت: از شبکه توزیع برق از شامل خطوط فشار متوسط، پست‌های توزیع، شبکه فشار ضعیف و لوازم اندازه‌گیری نصب شده در مسیر و شعب های رای گیری نیز بازدید و اصلاحات و اقدامات لازم انجام شد.

وی عنوان کرد: همه نیروهای مدیریتی، عملیاتی، بحران و پدافند غیرعامل و نیروهای موثر برای رفع مشکلات احتمالی تا پایان زمان شمارش آراء در آمادگی کامل هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،همزمان با سراسر کشور کار رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شد.

جمعی از شهروندان همدانی در همان دقایق اولیه شروع انتخابات پای صندوق های رای حضور یافتند تا جزو اولین نفراتی باشند که به تکلیف دینی و ملی خود عمل می کنند.

از تعداد شعبات اخذ رای تعیین شده در استان همدان ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز ۱۵ تیرماه برعهده دارند.

یک میلیون و ۴۸۱ هزار نفر در استان همدان واجد شرایط رای دهی هستند.

حدود ۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری در همدان ۵۷۲ هزار و ۸۴۶ نفر پای صندوق های رای حضور یافتند که نشانگر مشارکت ۳۹ درصدی مردم این استان بود.

در دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در همدان، سعید جلیلی با کسب ۲۶۶ هزار و ۸۷۵ رای بیشترین آرای مردم این استان را کسب کرد و آرای مسعود پزشکیان نیز در این استان ۱۹۹ هزار و ۴۶۶ رای بود.

براساس اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه و با تشخیص وزیر کشور قابلیت تمدید دارد.

نظر شما