شناسهٔ خبر: 67513082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات دامپزشکی جنوب کرمان

جیرفت- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمان خواستار نظارت بیشتر برجلوگیری از عرضه دام و طیور خارج از شبکه شد و گفت: لازم است  کشتارگاه های استاندارد بیشتری در جنوب استان راه اندازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی روز پنجشنبه در نشست با مدیر کل دامپزشکی جنوب استان اظهار کرد: در جلسات آتی شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان مشکلات اداره کل دامپزشکی جنوب استان مطرح می شود و با همکاری دستگاه های متولی برای حل مشکلات این حوزه، اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان نیز گفت: در جنوب استان بیش از ۲ میلیون راس دام سبک و سنگین وجود دارد ، لذا پیگیری ساخت و راه اندازی کشتارگاه های مدرن و استاندارد در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
جواد نگارستانی ادامه داد:حمایت های دستگاه قضایی موجب دلگرمی مسئولان در پیشبرد کارها و امور می شود و قدردان حمایت های عدلیه هستیم.
وی بیان کرد: ارتقای زیرساخت ها و وجود صنایع تبدیلی در حوزه دامپزشکی نقش موثر وبرجسته ای در تحقق شعار سال و مشارکت مردم دارد.
نگارستانی به ظرفیت های عظیم کشاورزی و دامپروری در جنوب استان کرمان اشاره کرد و افزود: امیدواریم باطرح مشکلات و برطرف شدن موانع در نشست های تخصصی در شورای پیشگیری از جرائم ، شاهد رشد و بالندگی جنوب استان در زمینه های مختلف باشیم.

نظر شما