شناسهٔ خبر: 67503302 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مرکز فرهنگي و تفريحي شهداي اريبهشت ويژه مادران، همسران و دختران شهدا و ايثارگران با حضور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران افتتاح شد

صاحب‌خبر -
مرکز فرهنگي و تفريحي شهداي اريبهشت ويژه مادران، همسران و دختران شهدا و ايثارگران با حضور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران افتتاح شد
خبرگزاری آریا - مرکز فرهنگی و تفریحی شهدای اردیبهشت ویژه مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز چهارشنبه 13 تیرماه افتتاح شد.

به گزارش ایثار، میثم جعفری، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در افتتاح این مرکز فرهنگی و تفریحی با اشاره به حمایت‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ویژه مادران. همسران و دختران شهدا قابل توجه است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر با اشاره به افتتاح مراسم افتتاحیه مراکز گردشگری سلامت و کتابخانه‌های هتلی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: تلاش شده است که همه هتل‌ها و مراکز اقامتی این سازمان دارای کتابخانه و مراکز فرهنگی برای استفاده خانواده شهدا و ایثارگران باشد.
جعفری به ارائه گزارشی از نحوه ایجاد مرکز فرهنگی و تفریحی شهدای اردیبهشت پرداخت و گفت: مرکز فرهنگی و تفریحی شهدای اردیبهشت دارای بخش‌های مختلف از جمله کنابخانه، اتاق سلامت، اناق‌ آموزشی و تماشای فیلم است که مورد استفاده مادران، همسران و دختران شهدا قرار خواهد گرفت.
محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید محمد صادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم حضور داشتند.
انتهای پیام/

نظر شما