شناسهٔ خبر: 67495406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

برنامه‌های ستاد اقامه نماز اداره كل تشریح شد

در نخستین ستاد اقامه نماز اداره کل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی برنامه های این ستاد تشریح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومي اداره کل امور اقتصادي و دارائي خراسان شمالي، نخستین جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل با حضور رحمانی نماینده وزیر و مدیرکل، حجت‌الاسلام احمدی فر مدیر ستاد اقامه نماز، حجت‌الاسلام میرزا زاده جانشین ستاد و اعضای ستاد در دفتر کار مدیرکل برگزار شد.

رحمانی نماینده وزیر و مدیرکل در ابتدا ضمن تبریک اعیاد قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت وگرامیداشت روز مباهله به اهمیت انتخابات پرداخت و اظهار کرد: امیدواریم مردم عزیز کشورمان آخر هفته با انتخاب آگاهانه و فرد اصلح رضایت خداوند، امام زمان و ولی‌فقیه را داشته باشیم.

 وی به تشریح برنامه‌های ابلاغی که شامل اقامه نماز باشکوه در دستگاه، نیازسنجی، تعمیر و تجهیز نمازخانه، تجلیل و تقدیر از فعالان نماز، معرفی دبیر و اعضای ستاد، نظارت مستمر و مؤثر بر برنامه‌های ابلاغی واحدهای تابعه، تجلیل و تقدیر از فرزندان نو مکلف کارکنان، اعزام امام جماعت اداره کل به مدارس وغیره که متناسب و بومی‌سازی شده، پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام احمدی فر ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری جلسه عنوان کرد: اقامه نماز جماعت در اول وقت و همچنین تهیه محیط مناسب جهت انجام این فریضه الهی، انجام برنامه‌های فرهنگی و تشویق فعالین نماز، باید از اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به نقش مهم نماز جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تأکید بر اقامه نماز با توجه به بیانات بزرگان دین و کلام الهی بر ضرورت تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی در جهت برگزاری نماز جماعت باشکوه هرچه بیشتر تأکید کرد.

احمدی فر در پایان به سه حیطه، نماز کارکنان، نماز خانواده کارکنان و نماز نسبت به جامعه هدف اداره کل اشاره کرد و ضمن تشریح موارد فوق بر اهمیت برپایی نماز تأکید داشت.

در ادامه جلسه اعضای ستاد به ارائه پیشنهاد و نظرات خود پرداختند.

نظر شما