شناسهٔ خبر: 67456951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار تهران مطرح کرد

دریافت تمهیدات امنیتی برای دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در پایتخت 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان از دریافت تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در پایتخت خبر داد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری تهران، محسن نایبی در جلسه کمیته امنیتی ستاد انتخابات ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مرحله نخست، اظهار کرد: از تمام نیروها و عوامل امنیتی برگزاری انتخابات در اسفند سال گذشته و تیر سال جاری تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت در سه انتخابات برگزار شده به‌خوبی محقق شده است، افزود: برای برگزاری انتخابات پانزدهم تیر تمام تمهیدات امنیتی و انتظامی پیش‌بینی شده است و آماده برگزاری این آزمون سیاسی هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اضافه کرد: در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز تمام مأموران امنیتی و انتظامی از زمان آغاز رأی‌گیری تا پایان شمارش آرا در محل شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت.

نایبی تصریح کرد: در دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نبودیم و کار با همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و خدمات‌رسان‌ها انجام شد و امیدوار هستیم همین روند در انتخابات پانزدهم تیر ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه صندوق‌های رأی که در مرحله نخست انتخابات ریاست‌جمهوری مورد استفاده قرار گرفتند هنوز پابرجا است، افزود: برای جابه‌جایی تعرفه‌ها، دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های اخذ رأی تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

نظر شما