شناسهٔ خبر: 67415945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور چشمگیر مردم اهل سنت قشم در پای صندوق رأی

مردم اهل سنت شهرستان قشم امروز همگام با برادران اهل تشییع و با وجود گرمای بسیار شدید هوا در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و حماسه‌ای از جنس وحدت و همدلی را به تصویر کشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با آغاز رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در 102 شعبه شهرستان قشم نیز که در آن برادران اهل سنت و شیعه با وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند و همواره الگویی ارزشمند برای اتحاد میان ملت هستند، رای‌گیری آغاز شده است.

بخش شهاب شهرستان قشم که بیشتر ساکنان آن از برادران و خواهران اهل سنت هستند، همزمان با آغاز فرایند رأی‌گیری برای انتخابات ریاست جمهوری، حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رأی داشتند که این نشان از وحدت و همدلی میان مردم این آب و خاک برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و سرافرازی ایران عزیز است.

بخشدار بخش شهاب شهرستان قشم هنگام انداختن رأی خود در صندوق در همان ساعت نخست رأی گیری گفت: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این بخش، 12 شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

یاسین ایمانی بیان داشت: از مجموع شعب در نظر گرفته شده، هفت شعبه ثابت و پنج شعبه به صورت سیار آرای مردم را جمع آوری می کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست اندرکاران انتخابات در بخش شهاب شهرستان قشم، افزود: بیش از 300 نفر در برگزاری این انتخابات در این بخش مشارکت دارند.

بخشدار بخش شهاب شهرستان قشم تصریح کرد: برای هماهنگی هر چه بیشتر، نشست‌ها و جلسات توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و هیات اجرایی و دیگر مشارکت کنندگان در برگزاری انتخابات در این بخش در روزهای گذشته برگزار شد.

ایمانی با تاکید بر اینکه انتخابات در این بخش به خوبی در حال انجام است، گفت: هماهنگی‌های لازم انجام شده و تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر ساکنان بخش شهاب شهرستان قشم از اهل سنت هستند، تصریح کرد: همه ما حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را برای افزایش اقتدار ایران اسلامی وظیفه ملی و شرعی خود می دانیم.

بخشدار بخش شهاب شهرستان قشم گفت: برگزاری انتخابات از برکات انقلاب اسلامی است و اهل سنت برای حفظ این دستاورد همواره حضور پررنگی در پای صندوق های رای داشته است و امروز نیز این مساله را به اثبات رساند.

انتهای پیام/7558

نظر شما