شناسهٔ خبر: 67414241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه مبارکه:

مشارکت و حضور در انتخابات موجب تقویت نظام می‌شود

امام جمعه مبارکه گفت: مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه شرعی و قانونی همه مردم است و موجب تقویت نظام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی ظهر امروز _جمعه هشتم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه مبارکه اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ها و توطئه‌های منافقان و بدخواهان نظام را خنثی می‌کند.

وی افزود: چشمان دوست و دشمن به انتخاب ملت ایران دوخته شده و آینده کشور به این حضور گره خورده است.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه رسانه‌های خارجی و بیگانه در این انتخابات سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی امروز با انداختن رأی خود به صندوق و انتخاب رئیس جمهوری متدین، متخصص، خادم و انقلابی، دین خود را به خون پاک شهدا و ایثارگران و به خصوص رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت ادا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اضافه کرد: این رژیم جعلی و کودک‌کش، شمارش معکوس را برای حمله به لبنان آغاز کرده که بی شک با این اقدامات و جنایت‌هایی که مرتکب شده رو به نابودی می‌رود.

وی تاکید کرد: سیدحسن نصرالله نیز هشدارهای لازم را به برخی از کشورهای مجاور داده که اگر دچار کمترین اشتباه شوند پاسخ محکمی را از حزب الله لبنان دریافت خواهند کرد.

امام جمعه مبارکه همزمان با نخستین دقایق آغاز فرایند رأی گیری با حضور در شعبه ۲۴ اخذ رأی (مجتمع فرهنگی الزهرا (س) مبارکه)، رأی خود را به صندوق انداخت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸:۰۰ روز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان مبارکه آغاز شد.

۷۶ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مبارکه در نظر گرفته شده که از این تعداد ۵۴ شعبه در بخش مرکزی و ۲۲ شعبه در بخش گرکن جنوبی است.

نظر شما