شناسهٔ خبر: 67413675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۵۰۰ ناظر آموزش‌دیده بر انتخابات خراسان جنوبی نظارت دارند

رئیس هیأت نظارت انتخابات خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر مردمی و امین و آموزش دیده از سوی شورای نگهبان در سطح استان بر امر انتخابات نظارت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، حجت‌الاسلام مهدی یعقوبی امروز  در جمع خبرنگاران در شعبه أخذ رأی شهرداری شهر بیرجند اظهار داشت: دست‌اندرکاران انتخابات به صورت جهادی پای کار آمدند.

وی ادامه داد: کاری که باید در بازه زمانی 6 ماه انجام می شد طی یک بازه زمانی 31 روزه انجام شده است و در مجموعه اجرا و نظارت طی این مدت تلاش شبانه‌روزی داشته اند و مقدمات برگزاری انتخابات را به نحو احسن فراهم کردند.

رئیس هیأت نظارت انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم با مشارکت بی نظیر خود، حماسه و برگ زرین دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت خواهند کرد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، حماسه حضور مردم در انتخابات مکمل بدرقه شهیدان خدمت خواهد بود.

یعقوبی با اشاره تعداد ناظران گفت: بیش از 2 هزار و 500 ناظر مردمی و امین و آموزش دیده از سوی شورای نگهبان در سطح استان بر امر انتخابات نظارت دارند.

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: اخذ رأی مردم امانتی است که برعهده دست اندرکاران امر انتخابات قرار دارد و نگهداری و حفاظت می شود و علاوه بر ناظران امین، نمایندگان نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات در شعب اخذ رأی حضور دارند.

وی عنوان داشت: مردم با حضور پرشور و مثال‌زدنی خود حماسه آفرین خواهند شد و مردم خراسان جنوبی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح کشور رتبه اول را کسب کردند و امیدواریم در این دوره هم تکرار کنند.

یعقوبی با بیان اینکه مردم برای شرکت در انتخابات شناسنامه و یا کارت ملی همراه داشته باشند، افزود: به غیر از این دو مدرک هویتی در این انتخابات مدرک دیگری قابل قبول نیست.

رئیس هیأت نظارت انتخابات خراسان جنوبی در پایان گفت: در ساعات پایانی اخذ رأی، شعب شلوغ خواهد شد و امیدواریم در ساعات اولیه مردم به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

انتهای پیام/254
 

نظر شما