شناسهٔ خبر: 67411482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ایمانیه: شعب اخذ رأی در مناطق سخت گذر فعال است

استاندار فارس گفت:در انتخابات ریاست جمهوری که آغاز شده ۸۰۰ شعبه سیار نیز برای روستاها که از جمعیت محدودی برخوردار و سخت گذر هستند در این استان نظر گرفته شده است. استاندار فارس گفت:در انتخابات ریاست جمهوری که آغاز شده ۸۰۰ شعبه سیار نیز برای روستاها که از جمعیت محدودی برخوردار و سخت گذر هستند در این استان نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  محمدهادی ایمانیه جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق در شعبه دانشجویی دانشگاه شیراز اظهار کرد: بیشترین تقسیمات کشوری مربوط به استان فارس با ۳۷ شهرستان، ۱۲۶ شهر، ۹۵ بخش و بیش از چهار هزار روستاست و ما قانونا و اخلاقا مکلف هستیم شرایطی فراهم کنیم تا رأی تک تک مردم فارس را حتی در روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار اخذ شود.
 
استاندار فارس ادامه داد: امروز به جوانانی که در شعبه دانشگاه شیراز حضور داشتند گفتم قدر کشور خود را بدانند، رأی جوانان و نخبگان با رأی رهبر و رأی استانداران و حتی رأی روستانشینان یکسان است و هیچ تفاوتی بین آرا وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه حدود سه هزار و ۵۰۰ شعبه در استان فارس فعال است، گفت: هزار شعبه از این مجموع شعب سیار هستند و ۸۰۰شعبه سیار نیز برای روستاها که از جمعیت محدودی برخوردارند و سخت گذر هستند در نظر گرفته شده است.
 
استاندار فارس با بیان اینکه در استان فارس سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هم واجد شرایط رای هستند، افزود: شعبه‌های سیار روستایی از شب گذشته در مناطق روستایی مستقر شدند تا بتوانند از ابتدای صبح رأی‌گیری را شروع کنند.

انتهای پیام 

نظر شما