شناسهٔ خبر: 67390932 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

مناسب‌سازی بوستان جهان دیدگان در راستای شهر دوستدار سالمند است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: احداث بوستان موضوعی جهان‌دیدگان در راستای شهر دوستدار سالمند انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عاقلی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از بوستان موضوعی جهان‌دیدگان که با حضور شهردار کرج، اعضای شورای شهر، مدیران شهری، پیشکسوتان و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: این پارک در راستای شهر دوستدار سالمند احداث شده است.


وی افزود: مدیریت شهری کرج با توجه بیشتر به موضوعات مناسب‌سازی فضاهای شهری، برای ایجاد تسهیل در تردد و اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با سالمندی تلاش می‌کند.


عاقلی گفت: سالمندان می‌توانند در کنار هم و همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، ساعات خوشی را در این پارک تجربه کنند.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: پارک‌ها و بوستان‌های شهری به عنوان فضاهایی که اکثر افراد سالمند اوقات فراغت خود در طول روز را در آن‌ها سپری می‌کنند، نقش مهمی در ارتقا سلامت روانی و جسمانی آن‌ها دارند.


وی با اشاره به ضرورت تمرکز بر طراحی و اجرای پارک‌های موضوعی در شهر کرج، اضافه کرد: طی سال‌های اخیر پارک ویژه نابینایان، پارک محیط‌بان (حیات وحش) و پارک ملی ایران کوچک با تجلی فرهنگ ۳۱ استان کشور به بهره‌برداری رسیده و دو پارک ویژه کودک نیز در مراحل تکمیلی احداث قرار دارد.


منتشر شده در تاریخ ۷ تیرماه ۱۴۰۳

نظر شما