شناسهٔ خبر: 67353547 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري نشست بررسي وضعيت دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه شهيد مدني آذربايجان

صاحب‌خبر -
برگزاري نشست بررسي وضعيت دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه شهيد مدني آذربايجان
خبرگزاری آریا - نشست بررسی وضعیت علمی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با حضور علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و محمد صادقی آزاد، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این نشست ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت و تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گفت: امیدواریم بتوانیم فعالیت های خوبی در ستاد شاهد انجام دهیم و در جهت رفع مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر گام های موثری برداریم.
وی با تبیین اهمیت موضوع برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد شاهد، از نگاه ارشمندِ حاکم بر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی کرد و گفت: در پرتو این نگاه، از این پس با تشکیل منظم جلسات ستاد شاهد، زمینۀ ارائۀ مطلوب تر و شایسته ترِ خدمات به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان فراهم خواهد شد.
محمد صادقی آزاد، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز در این نشست ضمن ارائۀ گزارشی اجمالی از فعالیت های این دانشگاه در ارتباط با دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کرد: سیاست قطعی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان حمایت منطقی و شایسته از دانشجویان شاهد و ایثارگر است و بر همین مبنا تمام تلاش خود را برای تحصیل هرچه بهتر این عزیزان بکار می گیریم.
در این نشست مقرر شد ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به صورت منظم و مستمر در طول هر نیمسال تحصیلی، حداقل یک جلسه تشکیل دهد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی پیش از این نشست در جلسه ای کاری، با رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان دربارۀ موضوعات مورد علاقه، به تبادل نظر و گفت وگو پرداخت.
مجید حلاج، عضو ستاد اجرایی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی و سعید فتحی، سرپرست اداره آموزش، دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر این اداره کل و حسن ابراهیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذرشهر نیز در جلسه و نشست مزبور حضور داشتند.
انتهای پیام/

نظر شما