شناسهٔ خبر: 67305868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلاهبردار اینترنتی در تور پلیس فتا غرب استان تهران

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروند شهریاری کرده بود خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "شاهین حسنوند" با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا غرب استان تهران و اعلام اینکه پیامکی مبنی بر ابلاغیه ثنا حاوی یک لینک دریافت نمودم و با ورود به لینک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی اینجانب برداشت گردید، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا ، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به این پلیس دلالت داده شد.

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند نصب کنتور برق

سرهنگ فضل الله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح این خبر، گفت: در پی خبر واصله مبنی بر کلاهبرداری با ترفند نصب کنتور غیر مجاز برق در شهرستان شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی ۸ شاکی در این پرونده و انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی از مالباختگان و تحقیقات میدانی مشخص شد که افرادی تحت پوشش یک شرکت پیمانکاری اداره برق، اقدام به نصب کنتور غیر مجاز برای شهروندان می نمایند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران اظهار داشت: با تحقیقات و اقدامات فنی و پیچیده ۴ نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی گردید که با هماهنگی قضائی، هر ۴ نفر در عملیات های غافلگیرانه و جداگانه دستگیر شدند.

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۷میلیاردی در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری حین گشت زنی در سطح شهرستان رباط کریم، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را حین تردد و در حال ایجاد مزاحمت برای شهروندان و تولید آلودگی صوتی توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اینکه موتورسیکلت خارجی فاقد مدارک قانونی و به صورت قاچاق تردد داشت، با تشکیل پرونده، راکب‌ آن به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح آرامش در شهر

سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در خصوص این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح های آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح، تعداد ۶۳۹نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح های آرامش در شهر، ۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، عنوان داشت: در اجرای این طرح، ۲۵۲خرده فروش و ۱۴۶کیلو ۸۷گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

نظر شما